One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Optic
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Förlåt att förstör er glada trevliga diskussion om Niam. Jag är inte arg på er Ugh, blir så sur ibland. Kollade just på Fizzys twitcam och hon gick offline för att alla sa att Louis är gay. Hon satt där och typ "Louis is not gay, he's not homosexual" sen sa hon att om hon såg någon säga det en gång till så skulle hon stänga av twitcamen och typ unfollowa alla. JAG FÖRSTÅR HENNE. Jag brukar också kalla dem gays och jag shippar Larry. Men folk tar det för långt. Hur roligt är det för Fizzy att höra det om sin bror varje dag liksom? Jag hade tyckt det var jättejobbig om alla på min skola kallade min storebror gay fast han hade en flickvän. Sen måste vi ju tänka på hur det känns för Louis också. Alla killarna får ju höra att de är gay, men jag tycker det brukar vara mest runt Lou. Tänk er själv om ni blev kallade lesbiska, fast ni visste att ni inte var det. Och inte bara en gång, utan VARJE.JÄVLA.DAG. Jag tycker det är jättebra att man inte blir förolämpad när haters kallar dem gays, det är ett bra sätt att inte uppmuntra alla idioter att fortsätta hata. Visst verkar Larry Stylinson (och även Niam ofc) riktigt ibland, men vi borde lämna det. Om Larry faktiskt är på riktigt tror jag absolut inte att de kommer komma ut med det, så galna som alla är. Om vi alla kunde släppa Larry och låta Louis och Harry ha sina egna liv, så skulle allt bli mycket lättare. Om de får sin tid kanske det visar sig att de faktiskt är gay, eller att de inte är det. Kanske gifter sig Louis med Eleanor och Harry med en kille. Louis kanske gifter sig med en kille och Harry med Caroline Flack. De kanske gifter sig med varandra och blir ett jättesött par. Ingen vad som egentligen pågår när kameran inte är på och det är nog det bästa. Ge alla sin tid som kommer allt ordna sig på bästa sätt tillslut. Även om det kanske tar 5, 10 eller 40 år. SJUKT BRA SKRIVET! Håller verkligen med. Visst jag shippar både Larry och Niam, men jag är verkligen inte seriös. Jag vet mycket väl att i alla fall Louis inte är gay och förmodligen inte Harry heller eftersom han har haft flickvän. Liam har flickvän och Niall.... ja, jag vet inte men jag tror inte heller han är gay (WAIT HAN HAR INTE FLICKVÄN VA??). Och jag skulle bli helt ärligt sur om någon (eller många som det är i deras fall) varenda dag tjatade om att min brorsa var gay trots att han har flickvän. 2 jun, 2012 21:28 |
|
scarhead
Lärare |
Alltså, jag är varken seriös eller oseriös gällande det - men jag bryr mig inte ett skit ifall killarna på riktigt var homosexuella eller inte. jag vet mycket väl att de antagligen inte är det, men vi vet aldrig (utom Louis, Liam och Zayn som alla har flickvänner så homosexuella är de inte iaf.) och jag bryr mig inte vilken sexualitet de har. Men ja, vi borde kanske ge dem en paus från allt det här - i början var det mer AWWWWW THEY ARE SO SKENKRNRK och Louis och Harry tyckte nog det var mest kul, nu verkar det lite väl... mycket.
2 jun, 2012 21:33 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av scarhead: Alltså, jag är varken seriös eller oseriös gällande det - men jag bryr mig inte ett skit ifall killarna på riktigt var homosexuella eller inte. jag vet mycket väl att de antagligen inte är det, men vi vet aldrig (utom Louis, Liam och Zayn som alla har flickvänner så homosexuella är de inte iaf.) och jag bryr mig inte vilken sexualitet de har. Men ja, vi borde kanske ge dem en paus från allt det här - i början var det mer AWWWWW THEY ARE SO SKENKRNRK och Louis och Harry tyckte nog det var mest kul, nu verkar det lite väl... mycket. Det var lite det här jag ville få fram, blev lite luddigt, haha x) 2 jun, 2012 21:38 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av scarhead: Jo, men precis så!Alltså, jag är varken seriös eller oseriös gällande det - men jag bryr mig inte ett skit ifall killarna på riktigt var homosexuella eller inte. jag vet mycket väl att de antagligen inte är det, men vi vet aldrig (utom Louis, Liam och Zayn som alla har flickvänner så homosexuella är de inte iaf.) och jag bryr mig inte vilken sexualitet de har. Men ja, vi borde kanske ge dem en paus från allt det här - i början var det mer AWWWWW THEY ARE SO SKENKRNRK och Louis och Harry tyckte nog det var mest kul, nu verkar det lite väl... mycket. De får gärna vara homosexuella om de vill. Precis som en intervjuare sa till killarna typ igår "Girls like when boys make out." Jag respekterar absolut folk som är gay, men även folk som inte är det. Alla ska ha chansen att välja det själva. Dock har det gått lite över gränsen nu.
2 jun, 2012 21:56 |
|
Celebikai
Elev |
2 jun, 2012 22:55 |
|
scarhead
Lärare |
2 jun, 2012 22:57 |
|
Celebikai
Elev |
Shh just shh Harry är väl också singel? annars kan jag vara ms styles dem curls ![]()
2 jun, 2012 22:59 |
|
Optic
Elev |
2 jun, 2012 23:01 |
|
Borttagen
|
Wait. What? Är Harry inte singel?
2 jun, 2012 23:14 |
|
J00KERN
Elev |
2 jun, 2012 23:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen