Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sant eller Falskt? - Forumlek

Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek

1 2 3 ... 50 51 52 ... 147 148 149
Användare Inlägg
Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Halvsant (håller på)

Vill ha fläderstaven?

2 dec, 2010 19:25

Emelie
Elev

Avatar


Sant (vilken trollstav som helst...)

Har alla HP filmerna på vhs eller dvd?

"dont worry, you're just as sane as I am..."

2 dec, 2010 20:17

Lily Potter
Elev

Avatar


Sant ^^
Tycker att Hemligheternas kammare är bäst?

~ You can't start the next chapter of life if you keep re-reading the last one ~

2 dec, 2010 21:09

Capcyl
Elev

Avatar


Ganska sant (kan inte helt bestämma mig men den är på min topp 3 lista)

Saknar någon just nu? (beacuse I do)

Capcyl, den korkade

3 dec, 2010 23:00

Borttagen

Avatar


Ja. Hagrig. TT_TT

Tycker att slytherin är ett awesome elevhem? >:

4 dec, 2010 09:14

Borttagen

Avatar


Falskt!

Tycker att Gryffindor are nice(Jag tycker Gryffindorarna är nice)?!

4 dec, 2010 15:11

roselilja
Elev

Avatar


falskt
väntar på något

4 dec, 2010 16:46

Siria
Elev

Avatar


Sant ;3
Du känner att du måste läsa om alla böckerna?

4 dec, 2010 17:02

Hermionee Granger
Elev

Avatar


Falskt (läste precis om dem)

Du tycker husalfer är söta?

Dobby has no master, Dobby is a free elf

4 dec, 2010 17:03

Borttagen

Avatar


Sant.
DOBBY! ;_;

Du grät när Fred dog?

4 dec, 2010 17:52

1 2 3 ... 50 51 52 ... 147 148 149

Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek

Du får inte svara på den här tråden.