Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna.Lovegood
Elev |
Halvsant (håller på)
Vill ha fläderstaven? 2 dec, 2010 19:25 |
|
Emelie
Elev |
Sant (vilken trollstav som helst...)
Har alla HP filmerna på vhs eller dvd? "dont worry, you're just as sane as I am..." 2 dec, 2010 20:17 |
|
Lily Potter
Elev |
Sant ^^
Tycker att Hemligheternas kammare är bäst? ~ You can't start the next chapter of life if you keep re-reading the last one ~ 2 dec, 2010 21:09 |
|
Capcyl
Elev |
Ganska sant (kan inte helt bestämma mig men den är på min topp 3 lista)
Saknar någon just nu? (beacuse I do) Capcyl, den korkade 3 dec, 2010 23:00 |
|
Borttagen
|
Ja. Hagrig. TT_TT
Tycker att slytherin är ett awesome elevhem? >: 4 dec, 2010 09:14 |
|
Borttagen
|
Falskt!
Tycker att Gryffindor are nice(Jag tycker Gryffindorarna är nice)?! 4 dec, 2010 15:11 |
|
roselilja
Elev |
falskt
väntar på något 4 dec, 2010 16:46 |
|
Siria
Elev |
Sant ;3
Du känner att du måste läsa om alla böckerna? 4 dec, 2010 17:02 |
|
Hermionee Granger
Elev |
Falskt (läste precis om dem)
Du tycker husalfer är söta? Dobby has no master, Dobby is a free elf 4 dec, 2010 17:03 |
|
Borttagen
|
Sant.
DOBBY! ;_; Du grät när Fred dog? 4 dec, 2010 17:52 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen