When the sun rise [Sv]
Forum > Fanfiction > When the sun rise [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
godjul och gott nytt år!
det är lugnt man kaninte hinna med allt♥ Kärlek till alla! 28 dec, 2011 16:01 |
|
Victoire Weasly
Elev |
28 dec, 2011 16:05 |
|
Salazar1
Elev |
Dsm♥ O du, ta tid på dig
Slytherin Pride 28 dec, 2011 16:09 |
|
Ginny.T
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: "We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 28 dec, 2011 23:04 |
|
Ginny02
Elev |
vad synd att det int blir nåt
Fast den är fortfarande jättbra! Gott Nytt År! "Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 29 dec, 2011 10:11 |
|
Borttagen
|
bravo!
29 dec, 2011 11:12 |
|
lillalollo
Elev |
Äntligen ett nytt kapitel! Enjoy!
__________________________________________ Kapitel 30 – Rose Weasley Scorpius Malfoy. Varför just Scorpius Malfoy? Men... Visst var det ett fint namn? Scorpius. Nej! Nej, absolut inte! Det där fick jag glömma. Han var förbjudet område. "DU! Du svek mig, din lilla råtta. Du skulle ju göra dig av med henne!" Jag slog upp dörren till vår sovsal och fann Emma sittande på sin säng, med sänkt huvud. Håret hängde ner och dolde hennes ansikte, men jag förstod att hon kämpade mot tårarna. Liza stod mitt i salen och skrek. (Eller pratade i alla fall högt.) Då fick jag nog. Liza kunde inte bossa omkring som hon gjorde. Det var sjukt! "Håll tyst, Liza!" Hon for runt och drog fram sin stav. Men hon var inte tillräckligt snabb. Med en snärt med mitt trollspö fick jag henne att stelna till och fara till golvet. Endast hennes ögon rörde sig. "Vad har du gjort med henne?", frågade Emma förskräckt. "En total kroppslåsningsförhäxning", svarade jag enkelt och log mot henne. Hon såg nästan förtvivlad ut. "Vad är det?" Hon sjönk ihop på sängen och snyftade. Mellan hickningarna försökte hon få fram en massa. Emma kunde inte förstå hur jag kunde förlåta henne. "Du behöver inte oroa dig. Vi glömmer det nu." Hon log genom tårarna, och jag kramade åter om henne. "Hej, Rosie!" Det var Albus. Han slöt upp vid min sida med sitt vanliga breda flin. Jag log tillbaka. "Hej, Al! Jo, du vet det du såg för några veckor sedan. Det med Slytherinarna?" Jag väntade på svar, men min kusin nickade bara. ”Jag vill bara säga tack, igen.” Han såg upp på mig. Leende. "Du är världens bästa kompis", sa han. Jag ruskade på huvudet och såg ner i marken. "Då skulle jag ha berättat om det tidigare", viskade jag. "Tänk inte mer på det nu", sa han och kramade om mig med ena armen. Jag lade huvudet på hans axel medan vi gick mot Stora Salen. Det var skönt att ha en så nära vän. Någon att lita på. Någon att skratta med. Någon som man kan berätta allt för. "Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling 4 jan, 2012 20:13 |
|
Sarza Slytherin
Elev |
Super azum
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr 4 jan, 2012 20:15 |
|
Victoire Weasly
Elev |
4 jan, 2012 20:28 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeeeer
hej hej! :) 4 jan, 2012 20:41 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen