Kyss mej Harry! [SV] PG-13
Forum > Fanfiction > Kyss mej Harry! [SV] PG-13
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
:WP:
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av :WP:: Skrivet av JuliaE: NEJ! D; </3 Håller på att srkiva på min andra FF fast det går inte så bra med tabken på att jag får massa mejl och så chattar jag på facebook D: ♥ INTE DÖ! D: ♥♥ Sluta genast med att läsa alla mejlen! :O För då blir vi iaf nöjda med att få ett kap på din andra FF hahaha;D sluta med att läsa alla mejlen ^^ annars blir vi kanske arga haha ;D♥ haha ni är bara så gulliga ibland ju♥ Thihihi ^^ ♥ 20 aug, 2011 22:05 |
|
Borttagen
|
Mer!
21 aug, 2011 09:50 |
|
lovisa_hej
Elev |
mer jättebra!!!
21 aug, 2011 14:20 |
|
Borttagen
|
Meraa!!
21 aug, 2011 15:49 |
|
Nils
Elev |
mer
21 aug, 2011 17:33 |
|
JuliaE
Elev |
Här kommer ett till hyfsat långt kapitel som ni vela ha
Kapitel 30 ---------------------------- Harry tittade förvånat på mig och jag tittade ännu mer förvånat på honom, båda vände blickarna mot Draco och bara kollade på honom. -Vadå? Jag tittade väldigt förvånat på Draco och han såg väldigt chockad ut. -Men varför gick du inte med mig på balen? Varför gick du med Harry?! Han nästan spottade ut Harry's namn och jag tittade förbryllat på Draco. -Vadå?! Du sa ju så här till mig '' Jag älskar inte dig, gick du på det? Haha!'' tror du att du bara kan komma tillbaka nu? Och göra om allt igen eller?! Glöm det! Det var slut direkt efter du sa det! Pucko! Jag kände hur tårarna åter igen pressades fram och jag kunde inte kolla på honom. -Va? Det skulle jag aldrig säga Kate! Jag såg på Draco att han var väldigt förkrossad och jag tittade försiktigt på honom. -Men du gjorde det!? Jag pratade väldigt högt och Draco såg väldigt sårad ut. -Och du gick ju med Pansy för fan?! Jag tittade arg på Draco och han tittade bort mot Pansy. -Gjorde jag? Gick jag på balen? Det har jag inget minne av! Draco tittade förvånat på mig, och jag såg Pansy få en besvärat ansiktsuttryk. -Ja?! Du var ju en utav dom första som dansade? Jag tittade frågande på Harry som bara ryckte på axlarna. -Vänta lite... Draco gick med arga steg mot Pansy som drog sig undan. Man hörde att Draco var arg på henne och så hörde man ibland vad dom sa. -Vad var den där granen för något?!! -En vanlig gran... Pansy's röst lät ynklig. -Var det en doft utav någon kärleks dryck på den?! Draco skrek lite åt Pansy som såg väldigt rädd ut. Sen hörde vi inget mer utav samtalet, dom pratade för lågt. -Men vad var det för gran dom snacka om? Harry tittade förvånat på mig och jag ryckte på axlarna. -Ingen aning... Något han fick i julklapp eller något kanske.... Jag tittade upp mot Harry och vi båda upptäckte att vi höll varandras händer, vi släppte dom snabbt och kollade bort mot Draco och Pansy. Efter några minuter kom Draco tillbaka och Pansy hade försvunnit och hans såg väldigt arg ut. ------------------------------- Vill ni ha mer?? :3 Och så ni bara vet den här FF:en börjar komma till sitt slut det är därför jag skriver så korta kapitel
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
22 aug, 2011 15:05 |
|
mugglis1
Elev |
meer
Gryffindor <3 22 aug, 2011 15:08 |
|
Borttagen
|
kommer det attt bli hon och Draco igen?? dom va såååå söta! ♥
22 aug, 2011 15:08 |
|
.Ginny.
Elev |
22 aug, 2011 15:08 |
|
mine
Elev |
22 aug, 2011 15:09 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen