Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Chatttråd :] ♥

Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥

1 2 3 ... 50 51 52 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
high five fannyy


high five!
jag är typ bästa vän med en snubbe som jobbar där, haha!

15 aug, 2011 22:53

Borttagen

Avatar


Awesome! De på mitt bibliotek gillar dock inte mig längre tror jag, för att jag hela tiden lånar om HP-böckerna på engelska. Men nu har jag köpt dem så nu kan de älska mig igen

15 aug, 2011 22:54

Borttagen

Avatar



Skrivet av whirlwinds:
HEHE någon som vet om man typ måste byta sådant här biblioteks-lånekort med några års mellanrum eller om man kan använda samma hur länge som helst? :$ har nämligen inte lånat böcker på flera år, eller ok gjorde det förra året, genom att säga mitt personnummer, men det får man tydligen inte längre och nu hittade jag ett lånekort jag fick för typ sex år sedan, haha det borde fortfarande gå att använda eller? :$


för övrigt är jag så trött så jag dör, aaaaaah har sovit någon timme framför tv:n men är fortfarande helt SLUT. fem timmars sömn + värme + en timmes ASJOBBIG ridlektion för första gången på två månader... fyfan den där ridlektionen, värsta jag varit med om på länge, kommer inte kunna gå på en vecka typ : (((((


stackare

15 aug, 2011 22:54

Borttagen

Avatar


haha,
Skrivet av Borttagen:
Awesome! De på mitt bibliotek gillar dock inte mig längre tror jag, för att jag hela tiden lånar om HP-böckerna på engelska. Men nu har jag köpt dem så nu kan de älska mig igen


haha, jag har lånat varenda bok på hela biblioteket typ, så jag haffar alltid de nya böckerna, vilket inte gör mig särskilt omtyckt av omvärlden

15 aug, 2011 22:55

Borttagen

Avatar


Haha!
...... det är en gubbe som brukar sitta och äta och slafsa högt som fan på bibblan och jag hatar honom :c

15 aug, 2011 22:57

Borttagen

Avatar


Euw, så jävla gross! Jag har tillochmed biblioteket i skolan (och nej, inte skolbibliotek, utan ett "stort" bibliotek), så jag spenderar ofta hål och liknande där, haha!

15 aug, 2011 22:59

Borttagen

Avatar


Härligt, haha

15 aug, 2011 23:02

Borttagen

Avatar


haha, självklart!

15 aug, 2011 23:06

Borttagen

Avatar


Nu blev jag inne på böcker.......

Hm, någon som har ett bra boktips? Läser helst böcker på engelska. :]

15 aug, 2011 23:07

whirlwinds
Elev

Avatar


insåg just att jag är livrädd för nästa tandläkarbesök....... slarvar som fan med tandborstningen och dricker typ tre burkar cola om dagen, oh bloody hell min tandläkare kommer mörda mig




btw, hittade detta på tumblr. HAHA SERIÖST KAN INTE SLUTA SKRATTA, JUST FÖR ATT DET ÄR SÅ SANT............. : (
“i would honestly give up my whole life to run away with tom felton.”
- Me too, it would be nice to bring some excitement to my life. And sex LOL

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4190059%2F9-3%2F20170802_121833_1761619971_5981a8cd2a6b22bba90d6e3b.jpg

16 aug, 2011 03:03

1 2 3 ... 50 51 52 ... 95 96 97

Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥

Du får inte svara på den här tråden.