Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"Maten kommer om några minuter" sa Servitören & gick iväg.
"Caleb sir skulle jag kunna be dig om en tjänst senare ?" frågade Flair lite nyfiket.
16 sep, 2015 19:50
|
|
Borttagen
|
" Ja vadå ??" Frågade Caleb nyfiket och såg på Flair vadå för tjänst tänkte han.
16 sep, 2015 19:53
|
|
Borttagen
|
"Det finns en förrädare här på Hathor som är ute efter Ometrixen. Det sägs att din syster har den men vi vet inte säkert om Hon har den. Så jag tänkte fråga dig lite snabbt har din syster en mystisk klocka?" frågade Flair osäkert.
16 sep, 2015 19:55
|
|
Borttagen
|
Caleb såg på Flair skulle han verkligen berätta att hans syster har den ??.
" Ja det har hon " sa Caleb han lät lite tveksamt.
16 sep, 2015 19:59
|
|
Borttagen
|
"Jag förstår...Vi får prata mer om saken sen" sa Flair & log lite grann.
Servitören kom med maten till dem två.
"ja då är det bara att äta" sa Flair & började att äta sin mat.
16 sep, 2015 20:01
|
|
Borttagen
|
Caleb började äta av pajen han log den var riktigt god lika god som blåbärspajen hans farfar brukade göra nästan.
16 sep, 2015 20:03
|
|
Borttagen
|
"visst var den god?" sa Flair med ett leende.
16 sep, 2015 22:06
|
|
Borttagen
|
" Ja riktigt god till och med godare än farfars blårspaj " sa Caleb och log mot Flair han började gilla henne.
16 sep, 2015 22:11
|
|
Borttagen
|
"Bra att du gillar den " sa Flair med ett leende.
16 sep, 2015 22:27
|
|
Borttagen
|
Caleb åt upp pajen han hade njutit mycket av den. Han såg på Flair och log kanske han kunde rita av henne sen.
16 sep, 2015 22:29
|
Du får inte svara på den här tråden.