ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kaylin
Elev |
(Hehe... Du kanske menar Joey...?)
Kayla Röker?! Röker Gwen?? Oj... Det kom som en överraskning... Och Joey... "Men vart ska jag ta vägen?" Säger jag knäckt, och börjar att gråta igen. Go Fuck yourself you damn cereal 17 aug, 2015 21:51 |
|
Borttagen
|
(Ah juste förlåt xD )
"Jag vet inte. "Vad har hänt? Vart är du?" 17 aug, 2015 21:53 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
"Utanför sjukhuset, med Will. Häktade dom dig? Hur i helv..." Hinner jag säga, innan tanken bubblar upp. "Gwen, kommer dom att förhöra mig i morgon?" Det knyter sig I magen. (Ska nog stänga av nu... Joina gärna Potatisklanen!) Go Fuck yourself you damn cereal 17 aug, 2015 21:55
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-17 kl. 21:57
|
|
Borttagen
|
Gwen
"Ja. Alltså, dom förhörde mig först. Och dom frågade efter dig och Will, men jag sa att alla poliser var dumma i huvudet som tänkte förhöra er redan dagen efter, och då häktade dom mig." 17 aug, 2015 21:57 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
"..." Jag säger inget. Vad skulle jag säga? Jag vänder mig mot en krossad Will. Go Fuck yourself you damn cereal 17 aug, 2015 21:59 |
|
Borttagen
|
Gwen
"Kayla. Dom vill förhöra er så fort som möjligt. Om ni inte vill, stick." 17 aug, 2015 21:59 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
Jag funderar över valet. Vad hade jag att förlora? "Din Bror, och Vänner!" Skrek en liter röst inom mig. "Tänker du bli förhörd?" Frågar jag Will. (ceczan04, din tur! Go Fuck yourself you damn cereal 17 aug, 2015 22:17 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
— Jag vaknade upp och klädde snabbt på mig. Klockan var ungefär sju på morgonen och mina föräldrar var inte vakna. Jag hoppade ut genom fönstret, sprang till bussen som sprecis kom och åkte iväg till sjukhuset, jag skulle träffa Will. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 17 aug, 2015 22:29 |
|
Borttagen
|
(Kan vi säga att det är helg?)
17 aug, 2015 22:32 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Okajj)
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 17 aug, 2015 22:39 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen