Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(Prs) Elinthemagicwitch och Lama

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) Elinthemagicwitch och Lama

1 2 3 ... 50 51 52 53 54 55
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


-Jag älskar dig Arwen, ingen annan tjej har fått mitt hjärta så förvridet galet av kärlek som du, sa jag

Jag tog hennes ena hand.

8 jun, 2014 00:32

Borttagen

Avatar


Jag log och tittade generat ner i marken.
- Jag älskar dig också, Oscar, galet mycket, sade jag och gav honom en snabb kyss på läpparna. Nu kändes det nästan pinsamt att jag hade tänkt att han inte skulle älska mig, bara för att han hade gett mig ett handslag. Han var väl bara ovan eller nått.

8 jun, 2014 00:38

Borttagen

Avatar


Jag tog upp ett ihopvikt papper ur byxfickan.

-Här.. Jag hade tråkigt hemma igår..så jag ritade lite, mumlade jag och räckte fram pappret till henne.

8 jun, 2014 00:43

Borttagen

Avatar


Jag visste att Oscar var jätte bra på att rita, jag hade sett honom göra det många gånger. Jag väcklade upp pappret och såg på bilden han hade ritat. Det var en bild på mig och honom och så fanns det en massa hjärtan runt oss, den bästa bilden jag hade sett honom rita hittils och det såg ut som om han hade lagt mycket tid på den. Jag log och tittade tårögt upp på Oscar. Han var bara för gullig.

8 jun, 2014 00:46

Borttagen

Avatar


Jag såg generat på Arwen.

Jag visste att jag var bra på att rita, jag hade högsta betyg i bild, jag ville bara inte erkänna det.

-Äsch..den blev inte SÅ bra, sa jag

8 jun, 2014 00:51

Borttagen

Avatar


- Det är jätte fint, jag älskar dig, sade jag och log. Jag drog med mig Oscar in på mitt rum.
- Hur länge tog det för dig att rita den egentligen? Jag skulle aldrig kunna rita något sånthär, sade jag och kysste Oscar.

8 jun, 2014 00:54

Borttagen

Avatar


Jag rodnade.

-Ungefär två timmar.., sa jag tyst


Jag skämdes lite. Dem flesta pojkvänner gav säkert sina tjejer skor och smink och sånt så kom jag med en fjantig teckning.

8 jun, 2014 01:03

Borttagen

Avatar


Jag såg på Oscar och log. Det var så mycket bättre än presenterna jag hade fått av mina gamla pojkvänner. De gav bara tråkiga hjärthalsband som jag aldrig egentligen gillade, men det här var mer personligt och det gillade jag.
- Jag älskar den, den är jätte fin!, sade jag och drog Oscar närmare mig.

8 jun, 2014 01:09

Borttagen

Avatar


Jag hade först tänk och köpa ett halsband eller nåt till henne, men jag hade ändrat mig i sista sekunden.

8 jun, 2014 02:55

Borttagen

Avatar


Jag hade ju ingenting att ge åt Oscar. Jag ville också göra honom glad, så jag plockade fram mina fem brev och två teckningar - som nog hade blivit ganska dåliga - jag hade gjort åt honom under de fem månaderna jag hade varit kär i honom, men såklart hade jag ju inte gett dem.
- Jag fick läsa några av dina, så du får läsa mina, sade jag generat och log.

8 jun, 2014 11:23

1 2 3 ... 50 51 52 53 54 55

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) Elinthemagicwitch och Lama

Du får inte svara på den här tråden.