The dark witches (prs )
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The dark witches (prs )
|
Borttagen
|
" Har inte dom berättat för dig? " frågade Lucy
31 mar, 2014 14:36
|
|
Borttagen
|
" Nej?, sa Erika frågande
31 mar, 2014 14:38
|
|
Borttagen
|
" Din släkt har tagit något från oss häxor och gömt det " sa Lucy
31 mar, 2014 14:40
|
|
Borttagen
|
" va? vadå för nåt?, sa erika
31 mar, 2014 14:41
|
|
Borttagen
|
" Det vet inte jag själv det hände långt innan jag föddes " sa Lucy
31 mar, 2014 14:42
|
|
Borttagen
|
" Men varför fångar du barn? jag är helt oskyldig, sa Erika ledset
31 mar, 2014 14:45
|
|
Borttagen
|
31 mar, 2014 14:46
|
|
Borttagen
|
31 mar, 2014 14:49
|
|
Borttagen
|
" Har du inte läst sagan om hans och greta? De var också oskyldiga " sa Lucy
31 mar, 2014 14:51
|
|
Borttagen
|
" men jag vet inget om den där dumma skatten!, sa Erika
31 mar, 2014 14:53
|
Du får inte svara på den här tråden.