Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
Servitrisen nickade och snart var vi ute ur det kvava cafeet.
21 feb, 2014 20:23
|
|
Borttagen
|
Det var en ovanligt kylig sommarkväll.
21 feb, 2014 20:24
|
|
Borttagen
|
Jag huttrade till när vi klev ut men blev någorlunda varm när jag tagit på mig min jacka.
21 feb, 2014 20:25
|
|
Borttagen
|
Klockan var snart 11.
"Du borde gå hem"
Mumlade jag.
21 feb, 2014 20:27
|
|
Borttagen
|
"Ja. Ses vi här i morgon igen? Eller...jag menar parken...?"
21 feb, 2014 20:28
|
|
Borttagen
|
"Visst"
Mumlade jag och gav henne en enarmad kram.
21 feb, 2014 20:30
|
|
Borttagen
|
Jag log mot honom och började i saklig takt gå hem, för andra gången den här dagen, men denna gången gick jag faktiskt in genom dörren.
21 feb, 2014 20:31
|
|
Borttagen
|
21 feb, 2014 20:33
|
|
Borttagen
|
Jag sparkade fort av mig skorna och de andra kläderna och försvann upp på mitt rum innan någon skulle sätta mig att diska eller nåt annat tråkigt jobb.
21 feb, 2014 20:35
|
|
Borttagen
|
Jag suckade. Det skulle inte sysselsätta mig länge.
21 feb, 2014 20:36
|
Du får inte svara på den här tråden.