Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
(  Ajm cuuul  )
*Gäspar i sömnen*
*Vänder sig*
21 nov, 2013 09:38
|
|
Borttagen
|
"Hej Pling", jag ser på henne och ler svagt
21 nov, 2013 13:00
|
|
Borttagen
|
*Vaknar"
- Hm? Mumlar jag trött och kisar med ena ögat.
21 nov, 2013 13:47
|
|
Borttagen
|
21 nov, 2013 13:49
|
|
Borttagen
|
Jag sätter mig långsamt upp och kliar mig på magen under uniformen.
- Klockan? Mumlar jag.
21 nov, 2013 13:50
|
|
Borttagen
|
Jag nickar bort mot klockan på väggen, den visar elva.
21 nov, 2013 13:51
|
|
Borttagen
|
Jag spärrar upp ögonen men sjunker sedan trött ner i sängen igen.
- Äsch! Palla lektion! Muttrar jag.
21 nov, 2013 14:10
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar kort, men min hals sviker mig och jag börjar hosta.
21 nov, 2013 16:22
|
|
Borttagen
|
Jag sneglar oroligt på Brian.
- Hur är det?
21 nov, 2013 16:23
|
|
Borttagen
|
Jag fortsätter att hosta men ler lugnande.
21 nov, 2013 16:24
|
Du får inte svara på den här tråden.