Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
Jag kysste tillbaka Cassandra på kinden, sedan reste jag mig upp ut hennes säng och log.
8 nov, 2013 20:20
|
|
Borttagen
|
Jag log och följde honom ner för trappan.
- Vad gör du här ? Frågade mamma förvånat då hon såg Niall.
8 nov, 2013 20:24
|
|
Borttagen
|
"Läxor" sa jag snabbt. "Vi gjorde läxor"
8 nov, 2013 20:25
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och log mot mamma.
- Men ni är iallafall vänner ? Frågade mamma.
8 nov, 2013 20:27
|
|
Borttagen
|
"Tjaa, vi har ju inget val snart"
8 nov, 2013 20:28
|
|
Borttagen
|
Mamma suckade.
- Vill ni ha något att äta ? Frågade hon.
8 nov, 2013 20:30
|
|
Borttagen
|
"Jag borde nog gå hem, om pappa inte kommer hit?" sa jag.
8 nov, 2013 20:33
|
|
Borttagen
|
- Han ska komma hit och äta. Svarade mamma.
8 nov, 2013 20:35
|
|
Borttagen
|
"Bra" sa jag, sedan knackade det på dörren.
Anna gick och öppnade.
"Hej" sa pappa.
Anna nickade och tog emot hans jacka.
"Jaså, du var redan här, Niall?" sa pappa förvånat.
8 nov, 2013 20:38
|
|
Borttagen
|
- Ja. Han och Cassie har gjort läxor tilldammans. Sade mamma glatt.
8 nov, 2013 20:41
|
Du får inte svara på den här tråden.