Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Jag kysste honom på kinden och tog kärleksfullt tag i hans hand.
29 sep, 2013 00:34
|
|
Borttagen
|
Vi gick ut ur rummet och ner för trappan.
29 sep, 2013 00:35
|
|
Borttagen
|
Zoe log mot oss när hon såg oss komma nerför trappan hand i hand och jag log tillbaka.
29 sep, 2013 00:36
|
|
Borttagen
|
"Ledsen om jag störde er där uppe"
Sa hon.
29 sep, 2013 00:37
|
|
Borttagen
|
"Det gör inget." Sa jag och log.
Vi var snart ute där ett lätt snöfall härjade.
29 sep, 2013 00:41
|
|
Borttagen
|
Vi började gå mot busshållplatsen som låg en bit därifrån.
29 sep, 2013 00:43
|
|
Borttagen
|
Jag var verkligen stört förälskad i Diego.
29 sep, 2013 00:43
|
|
Borttagen
|
Bussen skulle komma om tre minuter.
"Vad önskar du dig i julklapp?"
Frågade jag och log.
29 sep, 2013 00:45
|
|
Borttagen
|
29 sep, 2013 00:45
|
|
Borttagen
|
Jag log.
"Mig har du redan"
29 sep, 2013 00:46
|
Du får inte svara på den här tråden.