Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

LotR (Privat)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > LotR (Privat)

1 2 3 ... 50 51 52 ... 85 86 87
Användare Inlägg
Vildvittra
Elev

Avatar


"Van vid vad?" frågar hon och ser upp på honom, tänk att hon vågade ligga här vid honom, det skulle hon inte förr, hon var rädd för män.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

28 sep, 2013 18:25

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


Han sträckte ut armarna.
"Allt det här. Sova ute igen." Han skakade på huvudet. "Det är faktiskt inte min grej."

Hola, Mishamigos!

28 sep, 2013 23:12

Vildvittra
Elev

Avatar


Keya skrattar, "Och det andra är inte min. Hus, människor, sängar." hon bara skakar på huvudet, de var väl olika trots allt.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

28 sep, 2013 23:17

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


"Ja, du, Keya", sade han. "Du är speciell."
Hela hans kropp längtade tillbaka till värdshuset med sin mat och varma sängar medan han försökte hitta en bekvämare plats att sitta på. Han bet ihop.

Hola, Mishamigos!

29 sep, 2013 11:57

Vildvittra
Elev

Avatar


"Speciell är väl alla, både på gott och ont." sa Keya och sänkte blicken, hon var speciell. Men det var bara konstigt och dåligt, det visste hon, därför hade det varit bättre om hon hade varit i skogen för resten av sitt liv.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

29 sep, 2013 22:34

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


Han märkte att hennes kroppsspråk ändrades - till det dåliga sättet. Han sträckte sig efter hennes hand.
"Nej, speciell på ett bra sätt."

Hola, Mishamigos!

30 sep, 2013 19:02

Vildvittra
Elev

Avatar


Keya ser på honom och ler svagt, "Tycker du?" sa hon och lät henne ta hennes hand, ett stort steg för någon som ryggade tillbaka vid minsta beröring. Men sedan skakade hon på huvudet, "Nej, inte bra." sa hon.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

30 sep, 2013 19:07

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


Banner uppskattade att hon accepterade hans gest och tryckte lätt med sin hand runt hennes fingrar.
"Keya, om jag säger att det är ett bra sätt menar jag det."

Hola, Mishamigos!

30 sep, 2013 21:31

Vildvittra
Elev

Avatar


Keya ler lätt mot Banner, "Tack." säger hon mjukt och hela hon verkar tacksam, hela kroppspråket visar det, "Ingen har sagt det förr." säger hon lågt.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

30 sep, 2013 21:37

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


"Du kanske aldrig gav dem chansen" Han ryckte på axlarna. "Eller så har alla du träffat på varit riktiga skitstövlar." Sedan log han blekt.

Hola, Mishamigos!

30 sep, 2013 21:43

1 2 3 ... 50 51 52 ... 85 86 87

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > LotR (Privat)

Du får inte svara på den här tråden.