STARK KÄRLEKS roll (våld)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> STARK KÄRLEKS roll (våld)
|
Borttagen
|
( Man kan inte få barn av nån anledning j
26 aug, 2013 21:27
|
|
Borttagen
|
"Varför undrar du? Vill du inte ha barn?" Frågade jag
26 aug, 2013 21:30
|
|
Borttagen
|
( Din tur på den andra rollen )
" Jo, men du borde ha det " sa jag tyst
26 aug, 2013 21:33
|
|
Borttagen
|
26 aug, 2013 21:47
|
|
Borttagen
|
" Vi har ju haft sex " sa jag
26 aug, 2013 21:48
|
|
Borttagen
|
Men jag har väl inte det bara för att jag har haft sex!? Vi har bara inte lyckats än
26 aug, 2013 21:51
|
|
Borttagen
|
" Det brukar lyckas på tre försök " sa jag tyst
26 aug, 2013 21:59
|
|
Borttagen
|
Vi har bara gjort det 2 gånger," sa jag
27 aug, 2013 14:47
|
|
Borttagen
|
27 aug, 2013 15:00
|
|
Borttagen
|
men det kanske inte lyckades på 3, men kanske 4
27 aug, 2013 15:20
|
Du får inte svara på den här tråden.