Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] STARK KÄRLEKS roll (våld)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > STARK KÄRLEKS roll (våld)

1 2 3 ... 50 51 52 ... 79 80 81
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


( Man kan inte få barn av nån anledning j

26 aug, 2013 21:27

Borttagen

Avatar


"Varför undrar du? Vill du inte ha barn?" Frågade jag

26 aug, 2013 21:30

Borttagen

Avatar


( Din tur på den andra rollen )

" Jo, men du borde ha det " sa jag tyst

26 aug, 2013 21:33

Borttagen

Avatar


Varför?

26 aug, 2013 21:47

Borttagen

Avatar


" Vi har ju haft sex " sa jag

26 aug, 2013 21:48

Borttagen

Avatar


Men jag har väl inte det bara för att jag har haft sex!? Vi har bara inte lyckats än

26 aug, 2013 21:51

Borttagen

Avatar


" Det brukar lyckas på tre försök " sa jag tyst

26 aug, 2013 21:59

Borttagen

Avatar


Vi har bara gjort det 2 gånger," sa jag

27 aug, 2013 14:47

Borttagen

Avatar


" Nej!" Sa jag

27 aug, 2013 15:00

Borttagen

Avatar


men det kanske inte lyckades på 3, men kanske 4

27 aug, 2013 15:20

1 2 3 ... 50 51 52 ... 79 80 81

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > STARK KÄRLEKS roll (våld)

Du får inte svara på den här tråden.