Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
" Mas, jag " Sa jag och stönade till
8 aug, 2013 14:26
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 14:26
|
|
Borttagen
|
" Jag måste göra en sak " Sa jag
8 aug, 2013 14:27
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 14:27
|
|
Borttagen
|
" Jag kommer snart baby " Sa jag och gick och fixade iordning mig
8 aug, 2013 14:28
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 14:29
|
|
Borttagen
|
" Jadå baby " Sa jag och gick iväg
8 aug, 2013 14:30
|
|
Borttagen
|
''vad ska hon göra'' tänkte jag
8 aug, 2013 14:30
|
|
Borttagen
|
Efter 30 min kom jag tillbaks
8 aug, 2013 14:31
|
|
Borttagen
|
jag kollade på henne med stora ögon
8 aug, 2013 14:32
|
Du får inte svara på den här tråden.