Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
Han tvättar av sig och lägger sig i sängen för att läsa en bok, en ganska gammal bok.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 2 jun, 2013 22:24 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon har simmat klart och duschar och klär på sig innan hon går tillbaka genom korridoren.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2013 22:25 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan läser fortfarande efter någon timma men somnar med boken brevid sig.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 2 jun, 2013 22:27 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra går in till sig och somnar hon med, för vad skulle man annars göra en kväll som denna? Nej, inget.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2013 22:29 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan vaknar som vanligt och suckar lite. Han var ledig ida, varför var han ledig, han var säkerhets chef. Han tar på sig snabbt och börjar gå runt i skeppet , av en vana.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 2 jun, 2013 22:31 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra sitter i ett fönster och stirrar ut i tomma rymden med blicken långt långt bort, hon verkade inte vara närvarande i själen ens.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2013 22:40 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan märker henne och går fram men vet inte om han ska säga något.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 2 jun, 2013 22:42 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra märker att någon iakttar henne, som den känslan man får när man har ryggen mot den som stirrar men ändå vet att den är där. "Hej" mumlar hon mjukt då hennes koncentration, meditation eller vad det var, inte längre fungerade. Hennes röst och sätt verkar lungnare än vanligt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2013 22:45 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Snow, hur länge har du suttit här?" frågar han fast det låter nästan anklagande på något sätt.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 2 jun, 2013 22:46 |
|
Vildvittra
Elev |
"Ett par timmar." mumlar hon och hennes röst är fortfarande som långt borta liksom hennes blick som ser ut, hon hade inte ens vänt sig om för att se honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2013 22:48 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen