Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
''Inte det, Malfoy har försvar mot svartkonster.''
jag är jättecoolig älska mig plz 1 maj, 2013 18:45 |
|
ginny 23
Elev |
3 maj, 2013 16:54 |
|
Queen Boo
Elev |
Malfoy kom runt hörnet.
jag är jättecoolig älska mig plz 6 maj, 2013 16:47 |
|
ginny 23
Elev |
6 maj, 2013 17:45 |
|
Queen Boo
Elev |
Han suckar. ''Självklart''
jag är jättecoolig älska mig plz 8 maj, 2013 20:13 |
|
ginny 23
Elev |
8 maj, 2013 21:01 |
|
Queen Boo
Elev |
Malfoy flinar. ''Snattran? det har jag aldrig hör förut''. Jag tar ett steg fram.
jag är jättecoolig älska mig plz 9 maj, 2013 18:37 |
|
ginny 23
Elev |
"Håll dig utanför, jag vill göra det här själv"
Jag skriker Levicorpus i huvudet och riktar staven mot mot Malfoy.
9 maj, 2013 18:39 |
|
Queen Boo
Elev |
Malfoy lyfts upp i luften och jag flinar. Professorn kommer. (Vem ska vi ha, vilken årskurs går harry i?)
jag är jättecoolig älska mig plz 9 maj, 2013 18:41 |
|
ginny 23
Elev |
9 maj, 2013 18:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen