Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
-Patronus-
Elev |
23 aug, 2012 13:38 |
|
Borttagen
|
Tåg, jag åker tåg mer än båt och även om jag sällan blir sjösjuk så känner jag mig så utelämnad på sjön, jag är lite utav en landkrabba.
23 aug, 2012 13:40 |
|
Ella/Ron
Elev |
Tåg tror jag
qqqaqqNah 23 aug, 2012 14:22 |
|
MystiqueRed
Elev |
Shit, är inget fan av vardera... men jag säger båt, för då kan man doppa händerna i vattnet bredvid sig
23 aug, 2012 14:28 |
|
Ginny00
Elev |
Tåg.
23 aug, 2012 14:28 |
|
Elin Lovegood
Elev |
23 aug, 2012 14:39 |
|
BlondaHermione
Elev |
23 aug, 2012 14:45 |
|
Borttagen
|
Tåg ^^
23 aug, 2012 15:06 |
|
Borttagen
|
Båt. Då får man se ut över havet och ofta landet. På båtar (stora) finns det ofta mer utrymme än på tåg.
23 aug, 2012 15:35 |
|
amanda1104
Elev |
Båt...
Hatar att åka tåg... Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 aug, 2012 15:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen