Mugglisträff med Potterparty 3.0
Forum > Off Topic > Mugglisträff med Potterparty 3.0
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
A.k
Elev |
Okej, (hela mitt namn eller?), skickar en uggla så snart som möjligt.
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 9 mar, 2012 22:47 |
|
Li
Biträdande rektor |
Ja för och efternamn
Jag har hittat på massssa roliga lekar, nu jäklar. without something there is no nothing 9 mar, 2012 22:51 |
|
A.k
Elev |
Hahaha! Ugglan på väg, hoppas den hinner fram i tid!
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 9 mar, 2012 22:52 |
|
ginny_ginny
Elev |
9 mar, 2012 22:58 |
|
Knizzlare
Elev |
asså shiit, om typ, nio timmar och en halvtimme så åker jag hemifrån till stockhooolm :'DD Med världens bästa oxå! ♥♥ Kmr bli åsum!!
![]()
9 mar, 2012 23:01 |
|
A.k
Elev |
Ja, bara 15 timmar kvar!!!
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 9 mar, 2012 23:01 |
|
Lordlollo
Elev |
Fy fan nu är jag så jävka taggad å det finns inte! + nu kommer nervositeten fram...
♆ 9 mar, 2012 23:03 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Somnium: kinshaw Oh, hoppas det inte blir värre D: Är också förkyld, men som tur är börjar den lätta nu, men har varit hemma nästan hela veckan. Var ledig i måndags, var i skolan i tisdags och var hemma onsdag-fredag. :c FÖRKYLDKLUBBEN WOHOOO krya på er!! ![]()
9 mar, 2012 23:05 |
|
Bl0b
Elev |
^Ja tänk om ingen känner igen en och man blir forever alone :'<
9 mar, 2012 23:05 |
|
A.k
Elev |
Aaaaah, sååå taggad, såååå glad, såååå bara rawenclawsome!!!!!
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 9 mar, 2012 23:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen