Hogwarts yngre dödsätares kärleks historia
Forum > Fanfiction > Hogwarts yngre dödsätares kärleks historia
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Måntass
Elev |
Skrivet av Borttagen: *VARNING DETTA INLÄGG KAN INNEHÅLLA SPÅR AV SVORDOMAR* Du skriver så jävla mega awesome att jag fan dör! Håller med! ![]()
7 mar, 2012 10:21 |
|
Borttagen
|
Åååååååh skriv meeeer PLEEEEEEASEEE!!!!!!!!!
7 mar, 2012 11:13 |
|
James S Potter
Elev |
7 mar, 2012 16:51 |
|
96hpevanescence
Elev |
Min tanke var att det skulle komma ett kapitel ikväll men jag har ett (ursäkta svordommen) jävla hemkunskapsprov imorgon-.- Så ni får antingen sent ikväll eller imorgon(antagningsvis imorgon).
7 mar, 2012 18:45 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av 96hpevanescence: Min tanke var att det skulle komma ett kapitel ikväll men jag har ett (ursäkta svordommen) jävla hemkunskapsprov imorgon-.- Så ni får antingen sent ikväll eller imorgon(antagningsvis imorgon). okej. Lycka till på provet. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 7 mar, 2012 18:51 |
|
Nelly1513
Elev |
7 mar, 2012 19:00 |
|
GinnyForever
Elev |
Önskar dig all lycka du kan få!
7 mar, 2012 19:14
Detta inlägg ändrades senast 2012-03- 7 kl. 19:22
|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
plus lite till! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 7 mar, 2012 19:16 |
|
Borttagen
|
Lycka till!!!! Längtar till imon!
7 mar, 2012 19:21 |
|
Borttagen
|
Hej! Ny läsare här!
Jag har aldrig riktigt gillat Dromoine grejen men denna fanfic var jättebra och jag har nu börjat gilla tanken =) P.S din fanfic är väldigt bra och du borde absolut bli författare! Då kan jag läsa dina böcker och du mina =) 7 mar, 2012 22:06 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen