myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Heij, jag har varit till bibban idag och jag lånade: Helena och När jag hör din röst!!!! Jag har börjat på Helena!
30 jan, 2012 19:38 |
|
ebkati
Elev |
Tycker synd om alla som inte har plats ännu, även om det är rätt lång tid kvar. Himla glad att jag klarade det första dagen.
Någon som vet hur lång tid det tar innan platserna tar slut varje dag nu? Första dagen kändes det ändå som om det var rätt "mycket" tid, men det verkar som om det går snabbare nu? Fast det kanske bara är jag som inbillar mig. http://remuslupiin.tumblr.com/ 30 jan, 2012 21:13 |
|
hyperion
Elev |
Det var ju typ 1000 platser idag och 550 igår... Men det var ju mer exakt tid idag så det beror väl helt på
![]()
30 jan, 2012 21:24 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av AlvaRawenclaw: buhuhuhuhuhu jag är död D: jag kom inte in... Åh, om jag kunde hjälpa dig! *Lider med dig!* ♥ älskarrej Skrivet av kya: Skrivet av AlvaRawenclaw: buhuhuhuhuhu jag är död D: jag kom inte in... Om du inte kommer in på någon av dagarna så får du min extra beta grej! (jag har ju två nu xP) ♥ Ni är för snälla vetni D: speech! 30 jan, 2012 21:57 |
|
grodan-boll
Elev |
Har varit bortrest så har såklart missat alla "intagningar" -.- VILL verkligen hinna få en plats! Ska vara ordentilgt beredd imorn!
SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 30 jan, 2012 22:07 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av grodan-boll: Har varit bortrest så har såklart missat alla "intagningar" -.- VILL verkligen hinna få en plats! Ska vara ordentilgt beredd imorn! aw. men du har ju till den 12e på dig ... jag försöker också komma in imrgn !! speech! 30 jan, 2012 22:55 |
|
kya
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av grodan-boll: Har varit bortrest så har såklart missat alla "intagningar" -.- VILL verkligen hinna få en plats! Ska vara ordentilgt beredd imorn! aw. men du har ju till den 12e på dig ... jag försöker också komma in imrgn !! Tänkte uppdatera med vad det står på deras Twitter inför femte dagen: BETA: Day 4 is officially closed. Day 5's beta window will be open from 4PM to 7PM Sydney, Australia time. Good luck! Google is your friend! ![]() ![]()
30 jan, 2012 23:34 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
australia time? huh. :c på andra sidan jordklotet ju?!!
speech! 31 jan, 2012 06:57 |
|
cirklar
Elev |
Två nya saker från myHogwarts facebook:
"BETA: Day 5's slots have all been filled. Day 6's window will be on Tuesday, between 5-8PM US Eastern time." "BETA: IMPORTANT! --- There has been a change to the way we host the daily beta test... you better start studying, because starting today, this will be intense. Starting today, your test questions will now be randomized. An anti-cheating enchantment has been placed on your computer. Each person will now have their own randomized test, that way answers cannot be passed around the internet (looking at you, Slytherins and Tumblr The test you are assigned will never change. This means you will have the same test until you pass and win a spot in the beta program, no matter which day you try to get in."
31 jan, 2012 08:12 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Den värkar bra!
31 jan, 2012 09:35 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen