vad fick ni för bönor idag?
Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
-Patronus-
Elev |
27 feb, 2012 16:40 |
|
Knizzlare
Elev |
Vattenkastanj 44% tycker om den här smaken! Ansjovis 11% tycker om den här smaken! Pizza 91% tycker om den här smaken! Sockerdricka 90% tycker om den här smaken! Pasta 89% tycker om den här smaken! Pizza, Sockerdricka och Pasta, omagaaash, i'm in heaven!! ♥♥♥ Love it! Resten, venne, men tror äckligt xd Har inte smakat vattenkastanj men tror ansjovis.. ![]()
28 feb, 2012 00:55 |
|
Boba
Elev |
Spya
2% tycker om den här smaken! Ubuntu-cola 67% tycker om den här smaken! Lasagne 94% tycker om den här smaken! Havre 63% tycker om den här smaken! Müsli 77% tycker om den här smaken! 28 feb, 2012 18:15 |
|
-Patronus-
Elev |
28 feb, 2012 19:12 |
|
Knizzlare
Elev |
Fotsvett 10% tycker om den här smaken! Vatten 93% tycker om den här smaken! Diesel 13% tycker om den här smaken! Glasyr 87% tycker om den här smaken! Tånagel 10% tycker om den här smaken! Varannan blä och gott blev det idag ![]()
29 feb, 2012 00:01 |
|
Boba
Elev |
Paprika
68% tycker om den här smaken! Taco 88% tycker om den här smaken! Chayennepeppar 30% tycker om den här smaken! Sur Mjölk 11% tycker om den här smaken! Pepparrot 28% tycker om den här smaken! 29 feb, 2012 10:39 |
|
Knizzlare
Elev |
Citron 80% tycker om den här smaken! Soja 45% tycker om den här smaken! Njurpaj 10% tycker om den här smaken! Majonäs 43% tycker om den här smaken! Morot 84% tycker om den här smaken! ![]()
1 mar, 2012 00:00 |
|
-Patronus-
Elev |
Hallonsaft
96% tycker om den här smaken! ärtor 52% tycker om den här smaken! Abborre 47% tycker om den här smaken! Smör 54% tycker om den här smaken! Jordgubbssylt 85% tycker om den här smaken!
1 mar, 2012 14:01 |
|
Borttagen
|
Is, Ananas, Granatäpple, Tulpan och Cider.
1 mar, 2012 14:40 |
|
SagaS
Elev |
Böna
Citronlakrits 49% tycker om den här smaken! Böna Maskros 26% tycker om den här smaken! Böna Senap 40% tycker om den här smaken! Böna Fasan 21% tycker om den här smaken! Böna Knäckebröd 83% tycker om den här smaken!
1 mar, 2012 15:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen