Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elley
Elev |
Har inte sett något avsnitt av Glee >.< Vill, men Anna har dem bara på Engelska, utan svensk text och jag är för lat för det...
http://nouw.com/ellenfelixson/
12 nov, 2011 15:22 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: http://www.cucirca.com ^finns Glee att titta på gratis någonstans?? Haha ♥♥ Det går så sällan på TV ikka tipsade mig då jag klagade på att jag missade ett avsnitt en dag... sök bara efter ''Watch Glee'' xd 12 nov, 2011 15:24 |
|
si_tonks
Elev |
12 nov, 2011 15:24 |
|
scarhead
Lärare |
VARSÅGOD
första säsongen går på TV11 med svensk text varje vardag, men du kanske vill se nu med en gång, från början 12 nov, 2011 15:32 |
|
si_tonks
Elev |
12 nov, 2011 15:41 |
|
Borttagen
|
OMG OMG! DET FINNS TINTIN-FANFICS!
*Miyuki är gladare än gladast* 12 nov, 2011 15:56 |
|
si_tonks
Elev |
Haha, som ni säkert vet så är några ur tram starkid på turne som dem kallar SPACE-Tour och Jon ska och se dem idag
![]()
12 nov, 2011 16:37 |
|
Elley
Elev |
12 nov, 2011 16:38 |
|
Celebikai
Elev |
^ ÄT INTE UPP DET PÅ DIREKTEN KVINNA.
Spara till kvällen. Eller så köper du dubbelt så mycket, så det räcker hela dagen ![]()
12 nov, 2011 16:51 |
|
Elley
Elev |
^
Då skulle jag bara äta upp dubbelt så mycket på dagen
http://nouw.com/ellenfelixson/
12 nov, 2011 16:53 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen