@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ligger i världens huvudvärk och mår illa, varför är det alltid jag som ska få bollar i huvudet 24/7?
Jag kommer inte vara så aktiv här i forumet pga det men kollar mugglis när jag kan :3 30 maj, 2012 14:17 |
|
Cara Riddle
Elev |
30 maj, 2012 14:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: då ger jag dig rätt att slå mig Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: ja men lr hur Skrivet av Cara Riddle: Tur för dig! :' Skrivet av Borttagen: nej jag har inte gjort det än för ingen har velat gå med mig innan Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: japp det skall jag Skrivet av Cara Riddle: Pizza till frukost, VD på det och sen skall jag få se avangers i kväll, toppen dag ![]() ![]() Så du ska se världens bästa film? lr jag hoppas att den är världens bästa film har du inte sett den? :0 Om man missar att se en sån bra film så... så... ja jag vet, jag hade dött om jag itne fått se den xD Om du blir besviken på den slår jag dig >8] men jag vill mest se den för Loki xD haha ![]() 30 maj, 2012 14:21 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Jag drack just kaffe utan mjölk. Går ju bara inte! Sen satte jag i lite grädde men det går inte heller. O.o
30 maj, 2012 14:22 |
|
Borttagen
|
30 maj, 2012 14:23 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: yeay Loki Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: då ger jag dig rätt att slå mig Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: ja men lr hur Skrivet av Cara Riddle: Tur för dig! :' Skrivet av Borttagen: nej jag har inte gjort det än för ingen har velat gå med mig innan Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: japp det skall jag Skrivet av Cara Riddle: Pizza till frukost, VD på det och sen skall jag få se avangers i kväll, toppen dag ![]() ![]() Så du ska se världens bästa film? lr jag hoppas att den är världens bästa film har du inte sett den? :0 Om man missar att se en sån bra film så... så... ja jag vet, jag hade dött om jag itne fått se den xD Om du blir besviken på den slår jag dig >8] men jag vill mest se den för Loki xD haha ![]()
30 maj, 2012 14:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: yeay Loki Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: då ger jag dig rätt att slå mig Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: ja men lr hur Skrivet av Cara Riddle: Tur för dig! :' Skrivet av Borttagen: nej jag har inte gjort det än för ingen har velat gå med mig innan Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: japp det skall jag Skrivet av Cara Riddle: Pizza till frukost, VD på det och sen skall jag få se avangers i kväll, toppen dag ![]() ![]() Så du ska se världens bästa film? lr jag hoppas att den är världens bästa film har du inte sett den? :0 Om man missar att se en sån bra film så... så... ja jag vet, jag hade dött om jag itne fått se den xD Om du blir besviken på den slår jag dig >8] men jag vill mest se den för Loki xD haha Bara så du vet... han får goot om stryk i slutet. Av en viss grön stor grej som heter Bruce Banner... 30 maj, 2012 14:31 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha jo jag vet Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: yeay Loki Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: då ger jag dig rätt att slå mig Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: ja men lr hur Skrivet av Cara Riddle: Tur för dig! :' Skrivet av Borttagen: nej jag har inte gjort det än för ingen har velat gå med mig innan Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: japp det skall jag Skrivet av Cara Riddle: Pizza till frukost, VD på det och sen skall jag få se avangers i kväll, toppen dag ![]() ![]() Så du ska se världens bästa film? lr jag hoppas att den är världens bästa film har du inte sett den? :0 Om man missar att se en sån bra film så... så... ja jag vet, jag hade dött om jag itne fått se den xD Om du blir besviken på den slår jag dig >8] men jag vill mest se den för Loki xD haha Bara så du vet... han får goot om stryk i slutet. Av en viss grön stor grej som heter Bruce Banner... ![]()
30 maj, 2012 14:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha jo jag vet Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: yeay Loki Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: då ger jag dig rätt att slå mig Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: ja men lr hur Skrivet av Cara Riddle: Tur för dig! :' Skrivet av Borttagen: nej jag har inte gjort det än för ingen har velat gå med mig innan Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: japp det skall jag Skrivet av Cara Riddle: Pizza till frukost, VD på det och sen skall jag få se avangers i kväll, toppen dag ![]() ![]() Så du ska se världens bästa film? lr jag hoppas att den är världens bästa film har du inte sett den? :0 Om man missar att se en sån bra film så... så... ja jag vet, jag hade dött om jag itne fått se den xD Om du blir besviken på den slår jag dig >8] men jag vill mest se den för Loki xD haha Bara så du vet... han får goot om stryk i slutet. Av en viss grön stor grej som heter Bruce Banner... Innan jag läste The Hunger Games hade jag tryckt upp alla spoiler i den tråden så jag visste allting men... Captain America och Black Widow är bäst som vanligt i den filmen 30 maj, 2012 14:34 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha men det var väl korkat xD hahaSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha jo jag vet Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: yeay Loki Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: då ger jag dig rätt att slå mig Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: ja men lr hur Skrivet av Cara Riddle: Tur för dig! :' Skrivet av Borttagen: nej jag har inte gjort det än för ingen har velat gå med mig innan Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: japp det skall jag Skrivet av Cara Riddle: Pizza till frukost, VD på det och sen skall jag få se avangers i kväll, toppen dag ![]() ![]() Så du ska se världens bästa film? lr jag hoppas att den är världens bästa film har du inte sett den? :0 Om man missar att se en sån bra film så... så... ja jag vet, jag hade dött om jag itne fått se den xD Om du blir besviken på den slår jag dig >8] men jag vill mest se den för Loki xD haha Bara så du vet... han får goot om stryk i slutet. Av en viss grön stor grej som heter Bruce Banner... Innan jag läste The Hunger Games hade jag tryckt upp alla spoiler i den tråden så jag visste allting men... Captain America och Black Widow är bäst som vanligt i den filmen nja jag vet inet det jag xD jag gillar Loki bäst xD Thor är väl helt okej xD ![]()
30 maj, 2012 14:37 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen