@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Vad ska jag göra idag ? :< Letar böcker o hittar inget, hittar inga roliga filmer heller. Bah. ... mugglis ? xD Men folk är ju off :o kan inte sitta här o skriva till mig själv som nån papegojja skriv till mig har trååkigt haha speech! 30 maj, 2012 13:48 |
|
Lills
Elev |
30 maj, 2012 13:48 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Vad ska jag göra idag ? :< Letar böcker o hittar inget, hittar inga roliga filmer heller. Bah. ... mugglis ? xD Men folk är ju off :o kan inte sitta här o skriva till mig själv som nån papegojja skriv till mig har trååkigt haha Jag kan skriva till er båda, jag är så j*vla uttråkad, ensam hemma och sjuk.
30 maj, 2012 13:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: japp det skall jag Skrivet av Cara Riddle: Pizza till frukost, VD på det och sen skall jag få se avangers i kväll, toppen dag ![]() ![]() Så du ska se världens bästa film? lr jag hoppas att den är världens bästa film har du inte sett den? :0 30 maj, 2012 13:50 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: nej jag har inte gjort det än för ingen har velat gå med mig innan Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: japp det skall jag Skrivet av Cara Riddle: Pizza till frukost, VD på det och sen skall jag få se avangers i kväll, toppen dag ![]() ![]() Så du ska se världens bästa film? lr jag hoppas att den är världens bästa film har du inte sett den? :0 ![]()
30 maj, 2012 13:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Tur för dig! :' Skrivet av Borttagen: nej jag har inte gjort det än för ingen har velat gå med mig innan Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: japp det skall jag Skrivet av Cara Riddle: Pizza till frukost, VD på det och sen skall jag få se avangers i kväll, toppen dag ![]() ![]() Så du ska se världens bästa film? lr jag hoppas att den är världens bästa film har du inte sett den? :0 Om man missar att se en sån bra film så... så... 30 maj, 2012 14:00 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja men lr hur Skrivet av Cara Riddle: Tur för dig! :' Skrivet av Borttagen: nej jag har inte gjort det än för ingen har velat gå med mig innan Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: japp det skall jag Skrivet av Cara Riddle: Pizza till frukost, VD på det och sen skall jag få se avangers i kväll, toppen dag ![]() ![]() Så du ska se världens bästa film? lr jag hoppas att den är världens bästa film har du inte sett den? :0 Om man missar att se en sån bra film så... så... ja jag vet, jag hade dött om jag itne fått se den xD ![]()
30 maj, 2012 14:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: ja men lr hur Skrivet av Cara Riddle: Tur för dig! :' Skrivet av Borttagen: nej jag har inte gjort det än för ingen har velat gå med mig innan Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: japp det skall jag Skrivet av Cara Riddle: Pizza till frukost, VD på det och sen skall jag få se avangers i kväll, toppen dag ![]() ![]() Så du ska se världens bästa film? lr jag hoppas att den är världens bästa film har du inte sett den? :0 Om man missar att se en sån bra film så... så... ja jag vet, jag hade dött om jag itne fått se den xD Om du blir besviken på den slår jag dig >8] 30 maj, 2012 14:05 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Jac: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Vad ska jag göra idag ? :< Letar böcker o hittar inget, hittar inga roliga filmer heller. Bah. ... mugglis ? xD Men folk är ju off :o kan inte sitta här o skriva till mig själv som nån papegojja skriv till mig har trååkigt haha Jag kan skriva till er båda, jag är så j*vla uttråkad, ensam hemma och sjuk. gör det :3 och krya </3 speech! 30 maj, 2012 14:05 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: då ger jag dig rätt att slå mig Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: ja men lr hur Skrivet av Cara Riddle: Tur för dig! :' Skrivet av Borttagen: nej jag har inte gjort det än för ingen har velat gå med mig innan Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: japp det skall jag Skrivet av Cara Riddle: Pizza till frukost, VD på det och sen skall jag få se avangers i kväll, toppen dag ![]() ![]() Så du ska se världens bästa film? lr jag hoppas att den är världens bästa film har du inte sett den? :0 Om man missar att se en sån bra film så... så... ja jag vet, jag hade dött om jag itne fått se den xD Om du blir besviken på den slår jag dig >8] men jag vill mest se den för Loki xD haha ![]()
30 maj, 2012 14:07 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen