Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
melle-hjrta
Elev |
Vi hade en föreläsning med Ung och Dum idag, och så här beskrev folk nere på stan en vanlig tonåring
Tonåring: Jobbiga Bitchiga Dryga Sms/mobil-beroende Tuggummi-beroende Drog-beroende Vilda fester Oerfarna Data-nördar Högljuda (Snälla?) nej fan vad jag blir besviken på de vuxna, att de tror att det kan beskriva en tonåring när de inte vet nånting om hur dagens ungdomar är. Jag blev jävligt besviken på att vuxna människor har en sån bild utav en tonåring, och att säga att ungdomar har lite liverfarenhet och kritisera ungdomar på ett sånt negativt sätt, jag blev jätte besviken 19 apr, 2012 21:56 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av melle-hjrta: Vi hade en föreläsning med Ung och Dum idag, och så här beskrev folk nere på stan en vanlig tonåring Tonåring: Jobbiga Bitchiga Dryga Sms/mobil-beroende Tuggummi-beroende Drog-beroende Vilda fester Oerfarna Data-nördar Högljuda (Snälla?) nej fan vad jag blir besviken på de vuxna, att de tror att det kan beskriva en tonåring när de inte vet nånting om hur dagens ungdomar är. Jag blev jävligt besviken på att vuxna människor har en sån bild utav en tonåring, och att säga att ungdomar har lite liverfarenhet och kritisera ungdomar på ett sånt negativt sätt, jag blev jätte besviken Ska stryka över alla dom jag inte är bara för kul... Jobbiga Bitchiga Dryga Sms/mobil-beroende Tuggummi-beroende Drog-beroende Vilda fester Oerfarna Data-nördar Högljuda (Snälla?) (tror iallafall inte att jag är jobbig och dryg.... mwehehe
19 apr, 2012 22:10 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Anapneo: Skrivet av melle-hjrta: Vi hade en föreläsning med Ung och Dum idag, och så här beskrev folk nere på stan en vanlig tonåring Tonåring: Jobbiga Bitchiga Dryga Sms/mobil-beroende Tuggummi-beroende Drog-beroende Vilda fester Oerfarna Data-nördar Högljuda (Snälla?) nej fan vad jag blir besviken på de vuxna, att de tror att det kan beskriva en tonåring när de inte vet nånting om hur dagens ungdomar är. Jag blev jävligt besviken på att vuxna människor har en sån bild utav en tonåring, och att säga att ungdomar har lite liverfarenhet och kritisera ungdomar på ett sånt negativt sätt, jag blev jätte besviken Ska stryka över alla dom jag inte är bara för kul... Jobbiga Bitchiga Dryga Sms/mobil-beroende Tuggummi-beroende Drog-beroende Vilda fester Oerfarna Data-nördar Högljuda (Snälla?) (tror iallafall inte att jag är jobbig och dryg.... mwehehe man kan inte göra nånting längre utan att någon dömer en negativt, jag blir så trött på det :$ 19 apr, 2012 22:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av melle-hjrta: Vi hade en föreläsning med Ung och Dum idag, och så här beskrev folk nere på stan en vanlig tonåring Tonåring: Jobbiga Bitchiga Dryga Sms/mobil-beroende Tuggummi-beroende Drog-beroende Vilda fester Oerfarna Data-nördar Högljuda (Snälla?) nej fan vad jag blir besviken på de vuxna, att de tror att det kan beskriva en tonåring när de inte vet nånting om hur dagens ungdomar är. Jag blev jävligt besviken på att vuxna människor har en sån bild utav en tonåring, och att säga att ungdomar har lite liverfarenhet och kritisera ungdomar på ett sånt negativt sätt, jag blev jätte besviken Det är vi vuxnas lott att gnälla om ungdomen nuförtiden. Det har alltid varit så och kommer alltid att vara så. Det sägs ju att Sokrates (som levde ca 400 år före Kristus) sade: "Ungdomen nuförtiden älskar lyx. Den uppför sig illa och föraktar auktoriteter. Den visar ingen respekt för äldre människor och älskar tomt pladder i stället för arbete. Barnen nuförtiden är tyranner i stället för fredens tjänare. De reser sig inte längre när äldre personer kommer in i ett rum. De säger emot sina föräldrar, pratar före alla andra, glufsar i sig maten och tyranniserar sina föräldrar." Förmodligen på samma sätt som det är ungdomarnas lott att gnälla över vuxna genom alla tider. ;P 19 apr, 2012 22:33 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av melle-hjrta: Vi hade en föreläsning med Ung och Dum idag, och så här beskrev folk nere på stan en vanlig tonåring Tonåring: Jobbiga Bitchiga Dryga Sms/mobil-beroende Tuggummi-beroende Drog-beroende Vilda fester Oerfarna Data-nördar Högljuda (Snälla?) nej fan vad jag blir besviken på de vuxna, att de tror att det kan beskriva en tonåring när de inte vet nånting om hur dagens ungdomar är. Jag blev jävligt besviken på att vuxna människor har en sån bild utav en tonåring, och att säga att ungdomar har lite liverfarenhet och kritisera ungdomar på ett sånt negativt sätt, jag blev jätte besviken Det är vi vuxnas lott att gnälla om ungdomen nuförtiden. Det har alltid varit så och kommer alltid att vara så. Det sägs ju att Sokrates (som levde ca 400 år före Kristus) sade: "Ungdomen nuförtiden älskar lyx. Den uppför sig illa och föraktar auktoriteter. Den visar ingen respekt för äldre människor och älskar tomt pladder i stället för arbete. Barnen nuförtiden är tyranner i stället för fredens tjänare. De reser sig inte längre när äldre personer kommer in i ett rum. De säger emot sina föräldrar, pratar före alla andra, glufsar i sig maten och tyranniserar sina föräldrar." Förmodligen på samma sätt som det är ungdomarnas lott att gnälla över vuxna genom alla tider. ;P ja jag förstår de, men jag blev besviken på att det ser på oss ungdomar på ett sånt negativt sätt ;$ 19 apr, 2012 22:35 |
|
Borttagen
|
melle-hjrta - Förmodligen som med alla alla grupperingar. Man märker bara de som är jobbiga, de som inte är jobbiga märker man inte alls. =/
19 apr, 2012 22:46 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Borttagen: melle-hjrta - Förmodligen som med alla alla grupperingar. Man märker bara de som är jobbiga, de som inte är jobbiga märker man inte alls. =/ ja antagligen :s 20 apr, 2012 07:00 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Jac: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Jac: Skrivet av Anapneo: Okej, nu är det bestämt att från första dagen på min mens ska jag börja med p-piller. Hoppas inte jag får allt för vilda humörsvängningar, för det räcker redan som det är. Sist satt jag och grät i en halvtimme minst för att min far var elak och sa "har du sett ett barn som brinner nån gång?" Och en gång så grät jag (grät, skrattade åt att jag grät, vart arg och skallade väggen för att jag skrattade, la mig på golvet och sprattlade and repeat) för att min mamma hade glömt att köpa chips och dip till mig och hon skulle inte komma hem förns om 3 timmar. Såååå.... hope this goes well *crosses fingers* Jag har uppfört mig som att jag har haft mens de senast dagarna men det har jag inte! Jag har gett en kille jätte många utskällningar och det har varit om småsaker! Ägglossning kanske? Jag brukar få värsta humörsvägningarna när jag har ägglossning, hahaha. Men ingenting gämfört med när jag har mens dock... xD Det är typ lika illa för mig... Har skrikit, blivit överlycklig, sen skitarg osv. på grund av ägglossningsvärk... Men det skulle kunna vara något annat också... Hur långt är det kvar ungefär tills du, Alma, får mens nästa gång? Min mens skulle kommit för ca en månad sen den brukar var regelbunden men jag tog livmoderhalsvaccinet för ca två veckor sen och det kan också vara för att jag äter dåligt, dd? Okej, jag har mens nu... Jaha. 20 apr, 2012 15:58 |
|
Borttagen
|
UÄÄÄWH. Fick min mens idag. Härligt att blodet inte har kladdat ner mina trosor.
20 apr, 2012 16:05 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: UÄÄÄWH. Fick min mens idag. Härligt att blodet inte har kladdat ner mina trosor. UÄÄÄWH. Fick min mens idag. Härligt att blodet har kladdat ner mina trosor. Jaha. 20 apr, 2012 16:09 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen