De utvalda
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > De utvalda
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
"Men det är ändå inte ditt fel.." mumlade Ethan. Han ville inte att hon skulle tycka det. Han kysste henne lätt. "Du får försöka glömma...".
7 dec, 2013 22:48 |
|
Vildvittra
Elev |
Eletha svarade inte, allt kom hon inte ihåg och hon ville inte minnas mer. Nej, inget mer tänkte hon och rös till.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 dec, 2013 23:08 |
|
Jessica Tonks
Elev |
7 dec, 2013 23:09 |
|
Vildvittra
Elev |
Eletha såg på honom och tog en tugga, hon åt för hans skull även om var tugga klumpade sig i halsen. Mat för henne var inte längre ett nöje för henne som det varit.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 dec, 2013 23:21 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Ethan tog en själv och började äta, snart var den uppäten och han la sig ner igen. "Vill du göra något mer än att bara var här?" undrade han.
7 dec, 2013 23:23 |
|
Vildvittra
Elev |
Eletha drack av vattnet och sköljde törsten. "Nej, orkar inget mer, detta är skönt." sa hon och la sitt huvud på hans mage.
"Du borde tala med Vina, ni är inte lyckliga." sa hon och såg upp i himmelen. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 dec, 2013 23:30 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Ethan strök henne sakta över håret. "Det finns inget att tala om, vi har aldrig varit lyckliga tillsammans och vi kommer aldrig bli det heller".
7 dec, 2013 23:32 |
|
Vildvittra
Elev |
"Nej men ni kanske skulle kunna? Men en varsin ni älskade. Vara par offentligt men ha någon egen på sidan. Så gör många, Randa är bara ett exempel." sa Eletha enkelt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 dec, 2013 23:34 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Ethan var tyst en stund. "Jag kanske borde prata med henne då..". Han ville kunna vara med Eletha offentligt, men det skulle aldrig gå, så de fick ha det i mörkret.
7 dec, 2013 23:35 |
|
Vildvittra
Elev |
Eletha nickade, "För hennes skull med." sa hon och tog hans hand. "Jag älskar dig." sa hon, de tre ord, hanbetydde mest för henne och äntligen hade hon börjat leva igen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 dec, 2013 23:38 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen