One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
casually dying because of fucking reasons
gah *sobs* wolfstar deserved better. 2 jun, 2012 18:39 |
|
Borttagen
|
emotions
dead niall liam ajsgflsöfög 2 jun, 2012 18:41 |
|
Celebikai
Elev |
SAILING FOR INFINITYYYY HIGHEEEER EUPHORIAAAAAAAAAAA TOGETHER TIL THE END OF TIME FROM NOW I NOW THAT NIALL AND LIAM THEY'RE GOING U U U U UP euphoria niam style ![]()
2 jun, 2012 18:43 |
|
MonsterCookie
Elev |
2 jun, 2012 18:43 |
|
Optic
Elev |
AHJKGHKFJKJHSJHHSF OMG
SKAKAR HÄR OMG OMG DE ÄR SÅ... PERFEKTA 2 jun, 2012 18:44 |
|
scarhead
Lärare |
satt med siri på tinychat och lyssnade på torn igår och sjöng med och blev så tårögd och bah
UGH THEY ARE SO PERFECT AND GOSH I LOVE THEM SO MUCH 2 jun, 2012 18:46 |
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: excuse me while I go to the corner and die of niam feels ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() srsly imagine what they did on the ground bodies pressed together face against face CHEST TO CHEST NOSE TO NOSE EYE TO EYE THEY WILL ALWAYS BE THAT CLOSE and then they "accidentally" kiss once, twice... asdjhhsdagfkjhsafkjhgsadhfjdsjkhfgkasjhg I DON'T KNOW WHAT TO DO WITH MY LIFE OMG JUST GET A ROOM LOVE BIRDS ![]()
2 jun, 2012 19:01 |
|
Rowena
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Celebikai: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Celebikai: omg jag berättade för en irl-vän om twitter hon skaffade det Louis följer henne nu what Vaaaa? Hur? :O vet inte :c jag är såå avis :c Men ännu mer avis är jag på dig, Rowena! Vill också träffa dooom ♥ Och möta Nialls blick flera gånger omg ♥ Du kommer få se dem!!! Niall va så söööööt ♥ Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 2 jun, 2012 21:01 |
|
Knizzlare
Elev |
Rowena: Ja, hoppas det iaf
Idag köpte jag ett linne med 1d-tryck på förresten ![]()
2 jun, 2012 21:06 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Förlåt att förstör er glada trevliga diskussion om Niam. Jag är inte arg på er
Ugh, blir så sur ibland. Kollade just på Fizzys twitcam och hon gick offline för att alla sa att Louis är gay. Hon satt där och typ "Louis is not gay, he's not homosexual" sen sa hon att om hon såg någon säga det en gång till så skulle hon stänga av twitcamen och typ unfollowa alla. JAG FÖRSTÅR HENNE. Jag brukar också kalla dem gays och jag shippar Larry. Men folk tar det för långt. Hur roligt är det för Fizzy att höra det om sin bror varje dag liksom? Jag hade tyckt det var jättejobbig om alla på min skola kallade min storebror gay fast han hade en flickvän. Sen måste vi ju tänka på hur det känns för Louis också. Alla killarna får ju höra att de är gay, men jag tycker det brukar vara mest runt Lou. Tänk er själv om ni blev kallade lesbiska, fast ni visste att ni inte var det. Och inte bara en gång, utan VARJE.JÄVLA.DAG. Jag tycker det är jättebra att man inte blir förolämpad när haters kallar dem gays, det är ett bra sätt att inte uppmuntra alla idioter att fortsätta hata. Visst verkar Larry Stylinson (och även Niam ofc) riktigt ibland, men vi borde lämna det. Om Larry faktiskt är på riktigt tror jag absolut inte att de kommer komma ut med det, så galna som alla är. Om vi alla kunde släppa Larry och låta Louis och Harry ha sina egna liv, så skulle allt bli mycket lättare. Om de får sin tid kanske det visar sig att de faktiskt är gay, eller att de inte är det. Kanske gifter sig Louis med Eleanor och Harry med en kille. Louis kanske gifter sig med en kille och Harry med Caroline Flack. De kanske gifter sig med varandra och blir ett jättesött par. Ingen vad som egentligen pågår när kameran inte är på och det är nog det bästa. Ge alla sin tid som kommer allt ordna sig på bästa sätt tillslut. Även om det kanske tar 5, 10 eller 40 år.
2 jun, 2012 21:19 |
Du får inte svara på den här tråden.

















Mugglarportalen