@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag hälsade Loreen hem till Sverige istället för att plugga till mitt franskaprov :3
I do not regret it! Vad tycker ni om min nya profil? 29 maj, 2012 21:19 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
OMG OMG OMG SHIT SHIT SHIT
HAR JAG 4 TUMMAR KVAR TILL 400?!!!!!!!! JAG????? seriöst...omg speech! 29 maj, 2012 21:29 |
|
accioron
Elev |
HAHAH trodde helt ärligt att jeremy var en yngre gustav fridolin ♥ SÅ LIKA oh my GOD 29 maj, 2012 21:50 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av accioron: HAHAH trodde helt ärligt att jeremy var en yngre gustav fridolin ♥ SÅ LIKA oh my GOD VÄRLDENS. BÄSTA. SERIE. omfggg Alexander så jävla SNYGG tyckte mitt 11åriga jag eller hur gammal jag nu var. Och i filmen sen då. Jesus. Det enda som var bra med den. OMFGGG älskar Eva och Adam. Igen. VÄRLDENS BÄSTA SERIE. Nu dock. Tobbe. Grrr :$ without something there is no nothing 29 maj, 2012 21:52 |
|
Celebikai
Elev |
DET GÅR INTE ATT SKRIVA PÅ DEN HÄR MOBILEN
Blargh Nu ska jag läsa gamla jedward-intervjuer för 73682628786:e gången. ![]()
29 maj, 2012 21:52 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av accioron: HAHAH trodde helt ärligt att jeremy var en yngre gustav fridolin ♥ SÅ LIKA oh my GOD VÄRLDENS. BÄSTA. SERIE. omfggg Alexander så jävla SNYGG tyckte mitt 11åriga jag eller hur gammal jag nu var. Och i filmen sen då. Jesus. Det enda som var bra med den. OMFGGG älskar Eva och Adam. Igen. VÄRLDENS BÄSTA SERIE. Nu dock. Tobbe. Grrr :$ ELLER HUUUR alltså kan typ hela utantill pga tittade på den DAGLIGEN mellan 2000-2002 typ sjahdjksahdf och NEJ INTE ALEX adam var min största crush ever tbh men seriöst en av de bästa svenska barn/ungdomsserierna någonsin ♥♥♥ 29 maj, 2012 21:55 |
|
Celebikai
Elev |
29 maj, 2012 21:57 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av accioron: Skrivet av Li: Skrivet av accioron: HAHAH trodde helt ärligt att jeremy var en yngre gustav fridolin ♥ SÅ LIKA oh my GOD VÄRLDENS. BÄSTA. SERIE. omfggg Alexander så jävla SNYGG tyckte mitt 11åriga jag eller hur gammal jag nu var. Och i filmen sen då. Jesus. Det enda som var bra med den. OMFGGG älskar Eva och Adam. Igen. VÄRLDENS BÄSTA SERIE. Nu dock. Tobbe. Grrr :$ ELLER HUUUR alltså kan typ hela utantill pga tittade på den DAGLIGEN mellan 2000-2002 typ sjahdjksahdf och NEJ INTE ALEX adam var min största crush ever tbh men seriöst en av de bästa svenska barn/ungdomsserierna någonsin ♥♥♥ Jag och Erfa såg om säsongerna nu i höstas tror jag, så underbart bra och så mycket typ bättre än jag minns det till och med??? ♥ åååh. without something there is no nothing 29 maj, 2012 21:58 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av Celebikai: Allt adam och eva snack får mig att vilja kolla på livet enligt rosa :v ..... är jag den enda som aldrig sett/läst det omg btw ni vet en av killarna som spelade max alltså lillebrorsan till eva osv han gick i min brors parallellklass och wow okay hello ![]() ![]() 29 maj, 2012 21:59 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av accioron: Skrivet av Celebikai: Allt adam och eva snack får mig att vilja kolla på livet enligt rosa :v ..... är jag den enda som aldrig sett/läst det omg btw ni vet en av killarna som spelade max alltså lillebrorsan till eva osv han gick i min brors parallellklass och wow okay hello ![]() Boken var trist men tv-serien tho ♥ ![]()
29 maj, 2012 22:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen