@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
KOM IHÅG ATT DET ÄR SISTA DAGEN ATT NOMINERA TILL "MÅNADENS" IDAG!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=4929
29 maj, 2012 18:37 |
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Jag har läst det... Visst är det hemskt? D: Vissa tror att det var en Spoiler: . Fast... Det tror inte jag Tryck här för att visa! Haha ja, har också hört att dom tror det. Ärligt talat vet man ju inte Men det är så asdfghjkl äckligt och bara stört o.o Varför ska man göra så egentligen? haha ![]()
29 maj, 2012 18:39 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av J00KERN: Skrivet av Ronald Weasley: Jag har läst det... Visst är det hemskt? D: Vissa tror att det var en Spoiler: . Fast... Det tror inte jag Tryck här för att visa! Haha ja, har också hört att dom tror det. Ärligt talat vet man ju inte Men det är så asdfghjkl äckligt och bara stört o.o Varför ska man göra så egentligen? haha Om jag säger så här; idioter finns världen över. Men han kan inte ha varit en idiot - han måste varit Spoiler: Tryck här för att visa! 29 maj, 2012 18:41 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.958679-elefanter-vandrade-fritt-i-slottsskogen
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14898525.ab hahaha "Det är inte förbjudet att rasta elefanter i Slottsskogen" All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 29 maj, 2012 18:52 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Jac: Nån som orkar med min fangirling av Alice i underlandet? Om du säger ja kommer du bli bombad med gifs! Ja. Både och, kanske tar ett tag för jag kräktes för ca 2/3 timmar sen. Men jag ska skicka till dig snart!
29 maj, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
jag är trött och vill ha cola!
29 maj, 2012 19:05 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag är trött och vill ha cola! Åh, vad gott! 29 maj, 2012 19:09 |
|
Borttagen
|
Jag åker på lägerskola med klassen imorgon och kommer hem på torsdag denna vecka. Dock har jag inte börjat packa ännu x)
29 maj, 2012 19:10 |
|
Jac
Elev |
29 maj, 2012 19:26 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Prue: Skrivet av EmahS: Åh. har varit på vårutflykt hela dagen med jobbet idag. Vi började dagen på Kiviks musteri, men frukost, ciderprovning och lite shopping av vin i butiken. Sen åkte vi till Simrishamn för lite mat på ett hotell. En helt underbar dag, med bästa arbetskamraterna! och även blivande arbetskamraterna! Men åh gud låter jättetrevligt ju, vart jobbar du Det var med hela kommunledningskontoret i Hässleholms Kommun, och jag jobbar på en av avdelningarna där
29 maj, 2012 19:27 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen