Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Jag tycker att personalen på umo i uppsala är otrevlig, i alla fall hon jag träffade.. D: Vad e UMO? o.o Ungdomsmottagningen JAHA! XD Ja men såna brukar va otrevliga... ja enligt mig ^^ Hon som jag fick prata med sa att jag inte mådde tillträckligt dåligt för att de skulle hjälpa mig och ändå så satt jag o grät, hon verkade inte ens bry sig D: Fy fan vlken hemsk käring! Ojah, va skitförbannad efter. Man kommer ju dit för att få hjälp och så blir man inte ens tagen seriöst 19 apr, 2012 20:27 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Jag tycker att personalen på umo i uppsala är otrevlig, i alla fall hon jag träffade.. D: Vad e UMO? o.o Ungdomsmottagningen JAHA! XD Ja men såna brukar va otrevliga... ja enligt mig ^^ Hon som jag fick prata med sa att jag inte mådde tillträckligt dåligt för att de skulle hjälpa mig och ändå så satt jag o grät, hon verkade inte ens bry sig D: Fy fan vlken hemsk käring! Ojah, va skitförbannad efter. Man kommer ju dit för att få hjälp och så blir man inte ens tagen seriöst Jag hade nog seriöst slagit till henne och sagt åt henne vilken jävel hon är som inte tar mina problem på allvar... eller så hade jag tagit närmsta vas/bok och slängt på henne ^_^ . .
19 apr, 2012 20:28 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Anapneo: Okej, nu är det bestämt att från första dagen på min mens ska jag börja med p-piller. Hoppas inte jag får allt för vilda humörsvängningar, för det räcker redan som det är. Sist satt jag och grät i en halvtimme minst för att min far var elak och sa "har du sett ett barn som brinner nån gång?" Och en gång så grät jag (grät, skrattade åt att jag grät, vart arg och skallade väggen för att jag skrattade, la mig på golvet och sprattlade and repeat) för att min mamma hade glömt att köpa chips och dip till mig och hon skulle inte komma hem förns om 3 timmar. Såååå.... hope this goes well *crosses fingers* Jag har uppfört mig som att jag har haft mens de senast dagarna men det har jag inte! Jag har gett en kille jätte många utskällningar och det har varit om småsaker!
19 apr, 2012 20:36 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Jag tycker att personalen på umo i uppsala är otrevlig, i alla fall hon jag träffade.. D: Vad e UMO? o.o Ungdomsmottagningen JAHA! XD Ja men såna brukar va otrevliga... ja enligt mig ^^ Det beror ju dock helt på vart man vänder sig, vem personen i fråga är, vilken arbetsuppgift hon/han har osv. Och moonchiild, Pröva något annat? Eller be om att få prata med någon annan om du inte tyckte om henne? BUP finns, och BRIS, och säkert någon annan psykolog på UMO. Jaha. 19 apr, 2012 20:39
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-19 kl. 20:41
|
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Jac: Skrivet av Anapneo: Okej, nu är det bestämt att från första dagen på min mens ska jag börja med p-piller. Hoppas inte jag får allt för vilda humörsvängningar, för det räcker redan som det är. Sist satt jag och grät i en halvtimme minst för att min far var elak och sa "har du sett ett barn som brinner nån gång?" Och en gång så grät jag (grät, skrattade åt att jag grät, vart arg och skallade väggen för att jag skrattade, la mig på golvet och sprattlade and repeat) för att min mamma hade glömt att köpa chips och dip till mig och hon skulle inte komma hem förns om 3 timmar. Såååå.... hope this goes well *crosses fingers* Jag har uppfört mig som att jag har haft mens de senast dagarna men det har jag inte! Jag har gett en kille jätte många utskällningar och det har varit om småsaker! Ägglossning kanske? Jag brukar få värsta humörsvägningarna när jag har ägglossning, hahaha. Men ingenting gämfört med när jag har mens dock... xD
19 apr, 2012 20:40 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Anapneo: Skrivet av Jac: Skrivet av Anapneo: Okej, nu är det bestämt att från första dagen på min mens ska jag börja med p-piller. Hoppas inte jag får allt för vilda humörsvängningar, för det räcker redan som det är. Sist satt jag och grät i en halvtimme minst för att min far var elak och sa "har du sett ett barn som brinner nån gång?" Och en gång så grät jag (grät, skrattade åt att jag grät, vart arg och skallade väggen för att jag skrattade, la mig på golvet och sprattlade and repeat) för att min mamma hade glömt att köpa chips och dip till mig och hon skulle inte komma hem förns om 3 timmar. Såååå.... hope this goes well *crosses fingers* Jag har uppfört mig som att jag har haft mens de senast dagarna men det har jag inte! Jag har gett en kille jätte många utskällningar och det har varit om småsaker! Ägglossning kanske? Jag brukar få värsta humörsvägningarna när jag har ägglossning, hahaha. Men ingenting gämfört med när jag har mens dock... xD Jag vet inte, jag har inte haft värk och det brukar jag. När jag har mens blir jag VÄLDIGT fnittrig, börjar gråta lätt men inte arg lätt så att jag blir arg lätt är nytt.
19 apr, 2012 20:45 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Anapneo: Skrivet av Jac: Skrivet av Anapneo: Okej, nu är det bestämt att från första dagen på min mens ska jag börja med p-piller. Hoppas inte jag får allt för vilda humörsvängningar, för det räcker redan som det är. Sist satt jag och grät i en halvtimme minst för att min far var elak och sa "har du sett ett barn som brinner nån gång?" Och en gång så grät jag (grät, skrattade åt att jag grät, vart arg och skallade väggen för att jag skrattade, la mig på golvet och sprattlade and repeat) för att min mamma hade glömt att köpa chips och dip till mig och hon skulle inte komma hem förns om 3 timmar. Såååå.... hope this goes well *crosses fingers* Jag har uppfört mig som att jag har haft mens de senast dagarna men det har jag inte! Jag har gett en kille jätte många utskällningar och det har varit om småsaker! Ägglossning kanske? Jag brukar få värsta humörsvägningarna när jag har ägglossning, hahaha. Men ingenting gämfört med när jag har mens dock... xD Det är typ lika illa för mig... Har skrikit, blivit överlycklig, sen skitarg osv. på grund av ägglossningsvärk... Men det skulle kunna vara något annat också... Hur långt är det kvar ungefär tills du, Alma, får mens nästa gång? Jaha. 19 apr, 2012 20:45 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Jac: Skrivet av Anapneo: Okej, nu är det bestämt att från första dagen på min mens ska jag börja med p-piller. Hoppas inte jag får allt för vilda humörsvängningar, för det räcker redan som det är. Sist satt jag och grät i en halvtimme minst för att min far var elak och sa "har du sett ett barn som brinner nån gång?" Och en gång så grät jag (grät, skrattade åt att jag grät, vart arg och skallade väggen för att jag skrattade, la mig på golvet och sprattlade and repeat) för att min mamma hade glömt att köpa chips och dip till mig och hon skulle inte komma hem förns om 3 timmar. Såååå.... hope this goes well *crosses fingers* Jag har uppfört mig som att jag har haft mens de senast dagarna men det har jag inte! Jag har gett en kille jätte många utskällningar och det har varit om småsaker! Ägglossning kanske? Jag brukar få värsta humörsvägningarna när jag har ägglossning, hahaha. Men ingenting gämfört med när jag har mens dock... xD Det är typ lika illa för mig... Har skrikit, blivit överlycklig, sen skitarg osv. på grund av ägglossningsvärk... Men det skulle kunna vara något annat också... Hur långt är det kvar ungefär tills du, Alma, får mens nästa gång? Min mens skulle kommit för ca en månad sen den brukar var regelbunden men jag tog livmoderhalsvaccinet för ca två veckor sen och det kan också vara för att jag äter dåligt, dd?
19 apr, 2012 20:59 |
|
månbarnet
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lordlollo: Bara jag som inte vet när min mamma fick det? :o Nej, jag har ingen aning själv, även fast jag och min mamma har jättenära kontakt. =) Det är så mysigt att ni har nära kontakt! Jag berättade inte ens för henne när jag fick mens, det vågade jag inte 19 apr, 2012 21:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Jag tycker att personalen på umo i uppsala är otrevlig, i alla fall hon jag träffade.. D: Vad e UMO? o.o Ungdomsmottagningen JAHA! XD Ja men såna brukar va otrevliga... ja enligt mig ^^ Hon som jag fick prata med sa att jag inte mådde tillträckligt dåligt för att de skulle hjälpa mig och ändå så satt jag o grät, hon verkade inte ens bry sig D: Fy fan vlken hemsk käring! Ojah, va skitförbannad efter. Man kommer ju dit för att få hjälp och så blir man inte ens tagen seriöst Jag hade nog seriöst slagit till henne och sagt åt henne vilken jävel hon är som inte tar mina problem på allvar... eller så hade jag tagit närmsta vas/bok och slängt på henne ^_^ Jadu, jag var ganska nära på att skälla på henne xd linnvendela jag fick gå till den här "tanten" för att hon var specialist på just mina problem, det var därför jag blev så arg när hon inte verkade ta mig på allvar 19 apr, 2012 21:36 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen