vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Sitter i skolan och har haft nutidsfrågor-test hade rätt på typ en fråga: Vad heter Harry Potters ärefiende?
Svar: Voldemort Haha 4 okt, 2011 09:10 |
|
Danzi
Elev |
4 okt, 2011 09:13 |
|
Borttagen
|
svenska, skriver deckare!
4 okt, 2011 09:26 |
|
Katla
Elev |
Tycker synd om alla som går i skolan..
♏︎ 4 okt, 2011 09:29 |
|
expelliarmus
Elev |
4 okt, 2011 10:29 |
|
Borttagen
|
Någon tråkig lektion, är även glad över att vi slutar tidigare idag, då läraren som har vår sista lektion skulle på möte. ='
4 okt, 2011 10:38 |
|
kinshaw
Elev |
4 okt, 2011 10:43 |
|
baramin
Elev |
Funderar på om Timo Räsiänen-trosor är en bra födelsedagspresent.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 4 okt, 2011 11:43 |
|
Parseltongue
Elev |
4 okt, 2011 11:54 |
|
Borttagen
|
Ska snart ha min första riktiga lektion idag. (Började kvart i nio. owo)
Matte. D: 4 okt, 2011 12:35 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen