@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Stinaa
Elev |
Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Beror på hur mycket du vill ha Haha okej, är 20g för mycke?
4 apr, 2012 14:48 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Stinaa: det e helt okej Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Beror på hur mycket du vill ha Haha okej, är 20g för mycke? ![]()
4 apr, 2012 14:48 |
|
Stinaa
Elev |
Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Skrivet av Stinaa: det e helt okej Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Beror på hur mycket du vill ha Haha okej, är 20g för mycke? Okej lägger ut nu
4 apr, 2012 14:49 |
|
themarauder
Lärare |
4 apr, 2012 14:51 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Stinaa: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Skrivet av Stinaa: det e helt okej Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Beror på hur mycket du vill ha Haha okej, är 20g för mycke? Okej lägger ut nu Tack ![]()
4 apr, 2012 14:51 |
|
-Patronus-
Elev |
4 apr, 2012 14:54 |
|
themarauder
Lärare |
=) - just like themarauder 4 apr, 2012 14:57 |
|
-Patronus-
Elev |
4 apr, 2012 15:05 |
|
themarauder
Lärare |
Vad sägs som 12 galleoner för alltihop? Hur många vattenpölar vill du ha? Jag har 12 st! =) - just like themarauder 4 apr, 2012 15:07 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av themarauder: Vad sägs som 12 galleoner för alltihop? Hur många vattenpölar vill du ha? Jag har 12 st! Det blir bra! Jag kan ta 10 vattenpölar om det är ok?
4 apr, 2012 15:09 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen