Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5078 5079 5080 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
baramin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Vann över parallellklassen i brännboll. Vi äger.

Grattis!! Vihar brännbollsturnering nästa vecka:>
Nämen TACK SÅ MYCKET Lycka till!

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

29 maj, 2012 14:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av HarryFreakingPotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HarryFreakingPotter:
Du är bäst, LeeGordan!

Men tack, HarryFreakingPotter!
Du är också bäst, fast inte lika bäst som jag!


Ja, för det var ju jag som skrev så .________.
DET VAR JU INTE DU SOM ÄNDRA MITT INLÄGG
NEJ DÅ
VAD FÅR ER ATT TRO DET

Hmm... Jag vet att jag är bäst
Men du är också bäst, kom ihåg det

29 maj, 2012 14:58

HarryFreakingPotter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HarryFreakingPotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HarryFreakingPotter:
Du är bäst, LeeGordan!

Men tack, HarryFreakingPotter!
Du är också bäst, fast inte lika bäst som jag!


Ja, för det var ju jag som skrev så .________.
DET VAR JU INTE DU SOM ÄNDRA MITT INLÄGG
NEJ DÅ
VAD FÅR ER ATT TRO DET

Hmm... Jag vet att jag är bäst
Men du är också bäst, kom ihåg det


tss, som om jag skulle glömma det!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m52p7qwpge1rswfk2o2_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me7urz3dS01qbnhuno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F42800885%2Ftumblr_md6qecSGJO1r8mmrfo1_500_large.gif

29 maj, 2012 15:01

Borttagen

Avatar


^
Fast kom ihåg, jag är alltid bäst

29 maj, 2012 15:02

Solkatten
Elev

Avatar


Ska till GeKås halv fyra. Någon som också ska dit då? xD Bara undrar.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 maj, 2012 15:04

Borttagen

Avatar


Idag typ hälsade sexorna på vår skola och träffade sina nya klasser inför sjuan och så. Och när dem kom till skolan hade jag slöjd, och så gick jag och tre andra ut lite snabbt för att hälsa på några av dem som vi kände. 7 min kanske vi var ute, sen låste slöjdläran dörren och när han öppnade körde han ut oss från slöjden och sa att vi själva valt att gå och blabla. Iaf så fick vi frånvaro på lektionen (och jag som hade full närvaro innan) och han kanske skriver upp det som skolk. Jippi..

29 maj, 2012 15:08

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Jac:
Nån som orkar med min fangirling av Alice i underlandet? Om du säger ja kommer du bli bombad med gifs!

Ja. Om du pratar om den otecknade. Annars är det ett stort fet NEJ.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 maj, 2012 15:09

Borttagen

Avatar


Jag är typ kär i City and Colour!

29 maj, 2012 15:12

Solkatten
Elev

Avatar


På språket hade vi ingen lärare och vi har inte något att göra i de andra ämnena så jag passade på att ta håltimme, haha. Sedan var det elevens val därefter (först lunch). Där hade vi inte heller någon lärare och inget att göra i de andra ämnena så jag kollade på film på datorn istället. Soft dag. ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 maj, 2012 15:16

Luna 1
Elev

Avatar


Har ont i huvudet så kommer inte orka träna ikväll. Dock kommer mina föräldrar tvinga mig att gå dit iaf, jag kommer få mera huvudvärk och vara död imorgon. Yey.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

29 maj, 2012 15:29

1 2 3 ... 5078 5079 5080 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.