@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nämen TACK SÅ MYCKET Grattis!! she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 29 maj, 2012 14:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HarryFreakingPotter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HarryFreakingPotter: Du är bäst, LeeGordan! Men tack, HarryFreakingPotter! Du är också bäst, fast inte lika bäst som jag! Ja, för det var ju jag som skrev så .________. DET VAR JU INTE DU SOM ÄNDRA MITT INLÄGG NEJ DÅ VAD FÅR ER ATT TRO DET Hmm... Jag vet att jag är bäst Men du är också bäst, kom ihåg det 29 maj, 2012 14:58 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av HarryFreakingPotter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HarryFreakingPotter: Du är bäst, LeeGordan! Men tack, HarryFreakingPotter! Du är också bäst, fast inte lika bäst som jag! Ja, för det var ju jag som skrev så .________. DET VAR JU INTE DU SOM ÄNDRA MITT INLÄGG NEJ DÅ VAD FÅR ER ATT TRO DET Hmm... Jag vet att jag är bäst Men du är också bäst, kom ihåg det tss, som om jag skulle glömma det!
29 maj, 2012 15:01 |
|
Borttagen
|
^
Fast kom ihåg, jag är alltid bäst 29 maj, 2012 15:02 |
|
Solkatten
Elev |
Ska till GeKås halv fyra.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 maj, 2012 15:04 |
|
Borttagen
|
Idag typ hälsade sexorna på vår skola och träffade sina nya klasser inför sjuan och så. Och när dem kom till skolan hade jag slöjd, och så gick jag och tre andra ut lite snabbt för att hälsa på några av dem som vi kände. 7 min kanske vi var ute, sen låste slöjdläran dörren och när han öppnade körde han ut oss från slöjden och sa att vi själva valt att gå och blabla. Iaf så fick vi frånvaro på lektionen (och jag som hade full närvaro innan) och han kanske skriver upp det som skolk. Jippi..
29 maj, 2012 15:08 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Jac: Nån som orkar med min fangirling av Alice i underlandet? Om du säger ja kommer du bli bombad med gifs! Ja. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 maj, 2012 15:09 |
|
Borttagen
|
Jag är typ kär i City and Colour!
29 maj, 2012 15:12 |
|
Solkatten
Elev |
På språket hade vi ingen lärare och vi har inte något att göra i de andra ämnena så jag passade på att ta håltimme, haha. Sedan var det elevens val därefter (först lunch). Där hade vi inte heller någon lärare och inget att göra i de andra ämnena så jag kollade på film på datorn istället.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 maj, 2012 15:16 |
|
Luna 1
Elev |
Har ont i huvudet så kommer inte orka träna ikväll. Dock kommer mina föräldrar tvinga mig att gå dit iaf, jag kommer få mera huvudvärk och vara död imorgon. Yey.
Tumblr.
29 maj, 2012 15:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen