Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5076 5077 5078 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag har saknat mugglis! Tog bort mig i december, men I'm back!

29 maj, 2012 11:30

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har saknat mugglis! Tog bort mig i december, men I'm back!

Vad hette du innan? :3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 maj, 2012 11:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Jag har saknat mugglis! Tog bort mig i december, men I'm back!

Vad hette du innan? :3

Jag hette samma sak :>

29 maj, 2012 11:31

Solkatten
Elev

Avatar


Gud, jag är skit hungrig. Min mage kurrar, haha ...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 maj, 2012 11:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kommer ni ihåg det här? : ]
Spoiler:
Tryck här för att visa!
Skrivet av Borttagen:
IntresseKlubben Antecknar
(In Order of Appearance)

avifors
Enchanted
baramin
soratanaka
GinnyOlivia
superman
cannedcorn
JessieH
Unique
linnvendela
leumas vän
Grace
Ida S
DeathDownAlex
Cara Riddle
sandman
luckyBella
Ginnyy
J00KERN
Margaret
Fridamariana
Elley
fannyy
kinshaw
Elderwand
Maharajah
mellanrum
Anonym
Citronisglassen
Danzi
Kintsugi
Celebikai
grodan-boll
sweetfia
Luna 1
LolligaLuna
si_tonks
Saqura
Johanna.
moii
Knizzlare
LilyLunaPotter
Dracos Tvillingsyster
ikka
Piggelin
James Black
evut
IamAK
LittleLindgren
Isis Alexima
IvveKingh
ginny_ginny
Bombarda
Elihhn
Katla
adliitam
scarhead *
The Noble Lion

Ni var med mig dom 50 första sidorna av denna tråd. Jag saknar vårat oldschool prat. Take me back.
Jag beundrar er eftersom ni stannade, och det var tack vare er den här tråden inte dog.

Jag presenterar.. The Originals.


Vad bra! :'D Ni kanske undrar varför jag har samlat er. Men jag skulle vilja be er som en tjänst om ni har tid. Eller ja, ni behöver inte. Men det skulle vara toppen! :'D Uppdraget är rätt så hemligt, så om ni vill vara med måste ni vara 100% säker på att verkligen vara med. Det är inget farligt -> bara en liten text jag vill att ni ska skriva Så jaa... skicka en uggla om ni är på?
IN OTHER NEWS: Om ni inte orkar, I totally get that. Jag är också lat, men det här är ju mitt projekt, så jag måste vara lite peppad. Men i alla fall; jag diggar er. Och The Originals kommer alltid rocka B)
Skrivet av Borttagen:
Kommer ni ihåg det här? : ]
Spoiler:
Tryck här för att visa!
Skrivet av Borttagen:
IntresseKlubben Antecknar
(In Order of Appearance)

avifors
Enchanted
baramin
soratanaka
GinnyOlivia
superman
cannedcorn
JessieH
Unique
linnvendela
leumas vän
Grace
Ida S
DeathDownAlex
Cara Riddle
sandman
luckyBella
Ginnyy
J00KERN
Margaret
Fridamariana
Elley
fannyy
kinshaw
Elderwand
Maharajah
mellanrum
Anonym
Citronisglassen
Danzi
Kintsugi
Celebikai
grodan-boll
sweetfia
Luna 1
LolligaLuna
si_tonks
Saqura
Johanna.
moii
Knizzlare
LilyLunaPotter
Dracos Tvillingsyster
ikka
Piggelin
James Black
evut
IamAK
LittleLindgren
Isis Alexima
IvveKingh
ginny_ginny
Bombarda
Elihhn
Katla
adliitam
scarhead *
The Noble Lion

Ni var med mig dom 50 första sidorna av denna tråd. Jag saknar vårat oldschool prat. Take me back.
Jag beundrar er eftersom ni stannade, och det var tack vare er den här tråden inte dog.

Jag presenterar.. The Originals.


Vad bra! :'D Ni kanske undrar varför jag har samlat er. Men jag skulle vilja be er som en tjänst om ni har tid. Eller ja, ni behöver inte. Men det skulle vara toppen! :'D Uppdraget är rätt så hemligt, så om ni vill vara med måste ni vara 100% säker på att verkligen vara med. Det är inget farligt -> bara en liten text jag vill att ni ska skriva Så jaa... skicka en uggla om ni är på?
IN OTHER NEWS: Om ni inte orkar, I totally get that. Jag är också lat, men det här är ju mitt projekt, så jag måste vara lite peppad. Men i alla fall; jag diggar er. Och The Originals kommer alltid rocka B)

Oj! Saknar också de tiderna, därför kom jag ju tillbaka hiit!

29 maj, 2012 12:04

Borttagen

Avatar


Det är irriterande när man skriver ett långt inlägg o sen ska posta det och sen försvinner det på något magiskt sätt :< Händer både i trådar och ugglepost har jag märkt

29 maj, 2012 12:30

Solkatten
Elev

Avatar


7orna kollade på Harry Potter och De vises sten innan. xD

Seriöst, vi har ingen lärare på elevens val och vi har inget att arbeta med så sjuorna spelar spel men jag vill inte spela så jag ska titta på film. Vet dock inte om jag får det men vem bryr sig? xD Inte jag i alla fall.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 maj, 2012 12:51

Detta inlägg ändrades senast 2012-05-29 kl. 13:07
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


När jag inte ätit på hela dagen, och sen så när jag äter så får jag ont i magen och då vet jag aldrig om jag är mätt eller hungrig :>

29 maj, 2012 13:07

Borttagen

Avatar


Neeej. </3

Jag missade mitt 10,000:e post på tumblr. D:

29 maj, 2012 13:23

Jac
Elev

Avatar


Nån som orkar med min fangirling av Alice i underlandet? Om du säger ja kommer du bli bombad med gifs!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.lovethispic.com%2Fuploaded_images%2F9361-In-Love-With-You.jpg

29 maj, 2012 13:59

1 2 3 ... 5076 5077 5078 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.