@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har saknat mugglis! Tog bort mig i december, men I'm back!
29 maj, 2012 11:30 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har saknat mugglis! Tog bort mig i december, men I'm back! Vad hette du innan? :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 maj, 2012 11:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag har saknat mugglis! Tog bort mig i december, men I'm back! Vad hette du innan? :3 Jag hette samma sak :> 29 maj, 2012 11:31 |
|
Solkatten
Elev |
Gud, jag är skit hungrig. Min mage kurrar, haha ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 maj, 2012 11:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kommer ni ihåg det här? : ] Spoiler: Tryck här för att visa! Vad bra! :'D Ni kanske undrar varför jag har samlat er. Men jag skulle vilja be er som en tjänst om ni har tid. Eller ja, ni behöver inte. Men det skulle vara toppen! :'D Uppdraget är rätt så hemligt, så om ni vill vara med måste ni vara 100% säker på att verkligen vara med. Det är inget farligt -> bara en liten text jag vill att ni ska skriva IN OTHER NEWS: Om ni inte orkar, I totally get that. Jag är också lat, men det här är ju mitt projekt, så jag måste vara lite peppad. Men i alla fall; jag diggar er. Och The Originals kommer alltid rocka B) Skrivet av Borttagen: Kommer ni ihåg det här? : ] Spoiler: Tryck här för att visa! Vad bra! :'D Ni kanske undrar varför jag har samlat er. Men jag skulle vilja be er som en tjänst om ni har tid. Eller ja, ni behöver inte. Men det skulle vara toppen! :'D Uppdraget är rätt så hemligt, så om ni vill vara med måste ni vara 100% säker på att verkligen vara med. Det är inget farligt -> bara en liten text jag vill att ni ska skriva IN OTHER NEWS: Om ni inte orkar, I totally get that. Jag är också lat, men det här är ju mitt projekt, så jag måste vara lite peppad. Men i alla fall; jag diggar er. Och The Originals kommer alltid rocka B) Oj! Saknar också de tiderna, därför kom jag ju tillbaka hiit! 29 maj, 2012 12:04 |
|
Borttagen
|
Det är irriterande när man skriver ett långt inlägg o sen ska posta det och sen försvinner det på något magiskt sätt :< Händer både i trådar och ugglepost har jag märkt
29 maj, 2012 12:30 |
|
Solkatten
Elev |
7orna kollade på Harry Potter och De vises sten innan. xD
Seriöst, vi har ingen lärare på elevens val och vi har inget att arbeta med så sjuorna spelar spel men jag vill inte spela så jag ska titta på film. Vet dock inte om jag får det men vem bryr sig? xD Inte jag i alla fall. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 maj, 2012 12:51
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-29 kl. 13:07
|
|
Borttagen
|
När jag inte ätit på hela dagen, och sen så när jag äter så får jag ont i magen och då vet jag aldrig om jag är mätt eller hungrig :>
29 maj, 2012 13:07 |
|
Borttagen
|
Neeej. </3
Jag missade mitt 10,000:e post på tumblr. D: 29 maj, 2012 13:23 |
|
Jac
Elev |
Nån som orkar med min fangirling av Alice i underlandet? Om du säger ja kommer du bli bombad med gifs!
29 maj, 2012 13:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen