@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Freja: Ni vet knappen på inställningar, Ta bort användaren... Räcker det med att trycka en gång för att den ska raderas? Eller måste man trycka först, och sen acceptera? Jag har undrat det väääldigt länge, men jag vågar inte riskera att bli borttagen. Nån som vågar prova? Varför ska du veta det om du inte riskerar att bli avstängd? x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 maj, 2012 11:22 |
|
J-star Black
Elev |
29 maj, 2012 11:23 |
|
Solkatten
Elev |
De spelar SKIT hög musik i klassrummet O.O
Edit; Yes, nu kommer en lärare och stänger av den. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 maj, 2012 11:24
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-29 kl. 11:25
|
|
Freja
Elev |
Jag vet inte, vill bara veta om man måste trycka en eller två gånger.. XD Men jag tänker inte testa
Everything is Dramione and nothing hurts. 29 maj, 2012 11:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Freja: Jag vet inte, vill bara veta om man måste trycka en eller två gånger.. XD Men jag tänker inte testa Exakt varför vill du veta det då? Haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 maj, 2012 11:25 |
|
Freja
Elev |
Vet inte ibland får jag bara för mig att jag måste ta reda på saker.. Lite som en nyfiken två-åring, I know, men ändå
Everything is Dramione and nothing hurts. 29 maj, 2012 11:26 |
|
Prue
Elev |
Skrivet av Freja: Vet inte ibland får jag bara för mig att jag måste ta reda på saker.. Lite som en nyfiken två-åring, I know, men ändå Jag tog ju bort mig en gång, men jag minns inte XD gahh, önskar jag kunde hjälpa:/ 29 maj, 2012 11:27 |
|
Solkatten
Elev |
Jaha. Då har man språk då och läraren är sjuk. Vi har inget att göra i engelska & de andra ämnena och man får inte spela XD Va fan ska man göra då? Äsch, jag "spelar" ändå eftersom ändå ingen lärare är här.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 maj, 2012 11:27 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Prue: Skrivet av Freja: Vet inte ibland får jag bara för mig att jag måste ta reda på saker.. Lite som en nyfiken två-åring, I know, men ändå Jag tog ju bort mig en gång, men jag minns inte XD gahh, önskar jag kunde hjälpa:/ Haha, åhh vad synd! XD Everything is Dramione and nothing hurts. 29 maj, 2012 11:28 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har tråkigt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 maj, 2012 11:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen