@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: avifors Du hade en gång länkat där spelen i THG precis hade börjat, man typ skulle öppna in en ny flik, klistra in en länk, klicka på play etc. VAD SNACKAR DU OM?! Jag är senil och är en gulfisk o.o Nej men var det ett slags spel eller något? Nej, på Youtube! OOOOhh jaaahaaa-> den där med harry potter? ^^ Va fan? Nej xD Hungerspelen! När de ska börja slåss o.o Någon musik man skulle ha på under tiden. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 22:41 |
|
Twix
Elev |
28 maj, 2012 22:42 |
|
Cara Riddle
Elev |
28 maj, 2012 22:42 |
|
Solkatten
Elev |
Råkade nyss skriva mordig istället för modig, HAHAHA.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 22:43 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: haha aa xD jag har inte ätit än av nån konstig anlednign xD Jag skulle aldrig klara av att vänta med mat till så här sent O_O 28 maj, 2012 22:44 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Twix: haha jag glömmer liksom av att äta xD och idag bestod min middag av en tugga på en korv och glass Skrivet av Cara Riddle: haha aa xD jag har inte ätit än av nån konstig anlednign xD Jag skulle aldrig klara av att vänta med mat till så här sent O_O ![]()
28 maj, 2012 22:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Twix: haha jag glömmer liksom av att äta xD och idag bestod min middag av en tugga på en korv och glass Skrivet av Cara Riddle: haha aa xD jag har inte ätit än av nån konstig anlednign xD Jag skulle aldrig klara av att vänta med mat till så här sent O_O Skulle jag inte äta på så länge hade huset varit nerkrossat till grunden av mina magiska händer 28 maj, 2012 22:47 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha asså jag tkr typ all mat är äckligt så drf äter jag aldrig xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Twix: haha jag glömmer liksom av att äta xD och idag bestod min middag av en tugga på en korv och glass Skrivet av Cara Riddle: haha aa xD jag har inte ätit än av nån konstig anlednign xD Jag skulle aldrig klara av att vänta med mat till så här sent O_O Skulle jag inte äta på så länge hade huset varit nerkrossat till grunden av mina magiska händer ![]()
28 maj, 2012 22:49 |
|
Solkatten
Elev |
Hur kunde jag ens komma på tanken att vara utbytesstudent i ett år? o.o Jag skulle ha en sådan sjukt hemlängtan efter bara några veckor/en månad. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 22:49 |
|
Miskel
Elev |
29 maj, 2012 07:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen