@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gjorde inte min läxa förut för jag var helt förstörd (av vissa i min klass).
Nu när jag är piggare så funderar jag på att göra den men man ska skicka den på mail till läraren. Är det normalt att lämna in en läxa tio på kvällen?? 28 maj, 2012 22:04 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
bää jag är trött...
speech! 28 maj, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag gjorde inte min läxa förut för jag var helt förstörd (av vissa i min klass). Nu när jag är piggare så funderar jag på att göra den men man ska skicka den på mail till läraren. Är det normalt att lämna in en läxa tio på kvällen?? Tror inte dom bryr sig 28 maj, 2012 22:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag gjorde inte min läxa förut för jag var helt förstörd (av vissa i min klass). Nu när jag är piggare så funderar jag på att göra den men man ska skicka den på mail till läraren. Är det normalt att lämna in en läxa tio på kvällen?? Tror inte dom bryr sig Okai ^^ 28 maj, 2012 22:11 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag gjorde inte min läxa förut för jag var helt förstörd (av vissa i min klass). Nu när jag är piggare så funderar jag på att göra den men man ska skicka den på mail till läraren. Är det normalt att lämna in en läxa tio på kvällen?? Jag brukar skicka in läxor klockan tre på natten, haha. ![]()
28 maj, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
Undrar hur mina bästisar kommer att reagera imorgon när de får reda på att jag ska få tvillingsyskon.. o-o
De vet liksom inte ens att hon är gravid över huvud taget, och sen kommer jag och ba: ''Min mamma kommer få tvillingar''. o-o 28 maj, 2012 22:16 |
|
Solkatten
Elev |
avifors Du hade en gång länkat där spelen i THG precis hade börjat, man typ skulle öppna in en ny flik, klistra in en länk, klicka på play etc.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 22:19 |
|
Cara Riddle
Elev |
28 maj, 2012 22:20 |
|
Borttagen
|
28 maj, 2012 22:22 |
|
Borttagen
|
Min mamma vill elda upp min bok
28 maj, 2012 22:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen