Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5070 5071 5072 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag gjorde inte min läxa förut för jag var helt förstörd (av vissa i min klass).
Nu när jag är piggare så funderar jag på att göra den men man ska skicka den på mail till läraren. Är det normalt att lämna in en läxa tio på kvällen??

28 maj, 2012 22:04

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


bää jag är trött...

speech!

28 maj, 2012 22:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag gjorde inte min läxa förut för jag var helt förstörd (av vissa i min klass).
Nu när jag är piggare så funderar jag på att göra den men man ska skicka den på mail till läraren. Är det normalt att lämna in en läxa tio på kvällen??


Tror inte dom bryr sig Lämna in den du

28 maj, 2012 22:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag gjorde inte min läxa förut för jag var helt förstörd (av vissa i min klass).
Nu när jag är piggare så funderar jag på att göra den men man ska skicka den på mail till läraren. Är det normalt att lämna in en läxa tio på kvällen??


Tror inte dom bryr sig Lämna in den du

Okai ^^

28 maj, 2012 22:11

Margaret
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag gjorde inte min läxa förut för jag var helt förstörd (av vissa i min klass).
Nu när jag är piggare så funderar jag på att göra den men man ska skicka den på mail till läraren. Är det normalt att lämna in en läxa tio på kvällen??


Jag brukar skicka in läxor klockan tre på natten, haha.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FA4pNvfLGTX4m4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FNVajf6YGEC9nW.gif

28 maj, 2012 22:11

Borttagen

Avatar


Undrar hur mina bästisar kommer att reagera imorgon när de får reda på att jag ska få tvillingsyskon.. o-o

De vet liksom inte ens att hon är gravid över huvud taget, och sen kommer jag och ba: ''Min mamma kommer få tvillingar''. o-o

28 maj, 2012 22:16

Solkatten
Elev

Avatar


avifors Du hade en gång länkat där spelen i THG precis hade börjat, man typ skulle öppna in en ny flik, klistra in en länk, klicka på play etc. Skriv exakt det man skulle göra igen! Det var as kul x'D

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 maj, 2012 22:19

Cara Riddle
Elev

Avatar


folk tror tydligen att jag är en pennvesare :'(

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

28 maj, 2012 22:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Cara Riddle:
folk tror tydligen att jag är en pennvesare :'(


Vad är det?

28 maj, 2012 22:22

Borttagen

Avatar


Min mamma vill elda upp min bok

28 maj, 2012 22:23

1 2 3 ... 5070 5071 5072 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.