Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5069 5070 5071 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Solkatten:
Ska börja skriva min lilla packlista nu. Fun, fun, fun.
Vart ska du?

Onsdag-torsdag ska vi på klassresa till Ven (en ö).
Kul! Avslutningsresa eller?

Går i 9:an så ja. Kommer tyvärr inte vara inne på mugglis då x) Jag kommer hem vid typ 6 på kvällen eller något.
Ah, vi kommer sakna dig!

Kommer sakna er också.

Kommer säkert kännas befriande att inte ha någon hjälm. Hoppas bara att alla andra som är 16 år i klassen inte har det XD Annars känner jag mig lite 'utanför' om man säger så, eheh.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 maj, 2012 21:55

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


vad görs folk? c:

speech!

28 maj, 2012 21:55

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Solkatten:
Ska börja skriva min lilla packlista nu. Fun, fun, fun.
Vart ska du?

Onsdag-torsdag ska vi på klassresa till Ven (en ö).
Kul! Avslutningsresa eller?

Går i 9:an så ja. Kommer tyvärr inte vara inne på mugglis då x) Jag kommer hem vid typ 6 på kvällen eller något.
Ah, vi kommer sakna dig!

Kommer sakna er också.

Kommer säkert kännas befriande att inte ha någon hjälm. Hoppas bara att alla andra som är 16 år i klassen inte har det XD Annars känner jag mig lite 'utanför' om man säger så, eheh.
Vadå ingen hjälm? Ska ni cykla?

28 maj, 2012 21:57

Solkatten
Elev

Avatar


Usch. Måste äta en rätt bra frukost på onsdag morgon eftersom vi typ inte kommer få något att äta förrän vid 12 och jag äter typ aldrig frukost. Men får mig i alla fall ta med mig en frukt.
Det ska bli kul att åka båt/tåg! ♥ Har typ inte gjort det på evigheter, särskilt inte tåg. Har kanske bara gjort det en/två gånger i mitt liv. ^^ Ska tänka på Hogwarts expressen, hahah.

LauraTree Japp, vi kommer cykla runt hela ön. Men den är inte så himla stor heller. ^^

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 maj, 2012 21:58

Detta inlägg ändrades senast 2012-05-28 kl. 21:58
Antal ändringar: 1

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


SOMMARLOV SNART♥

speech!

28 maj, 2012 21:58

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
SOMMARLOV SNART♥

JAG VET! :"D Jag kommer softa sönder.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 maj, 2012 21:59

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
SOMMARLOV SNART♥

JAG VET! :"D Jag kommer softa sönder.

PRECIS JAG MED SÅ HIMLA COOLT

speech!

28 maj, 2012 21:59

LauraTree
Elev

Avatar


Solkatten: ha det så bra då

28 maj, 2012 22:01

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Solkatten: ha det så bra då

Ska försöka ^_^

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 maj, 2012 22:01

onlyoliviaa
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av LauraTree:
Solkatten: ha det så bra då

Ska försöka ^_^


Du kommer säkert ha det super bra, Ven är typ det finaste som finns ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F33e64c97ff7e46416d6ac36dc26b0f45%2Ftumblr_mgol3nKZoC1r064hio1_400.gif

28 maj, 2012 22:03

1 2 3 ... 5069 5070 5071 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.