@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LauraTree: Ah, vi kommer sakna dig! Kommer sakna er också. Kommer säkert kännas befriande att inte ha någon hjälm. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 21:55 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
vad görs folk? c:
speech! 28 maj, 2012 21:55 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vadå ingen hjälm? Ska ni cykla? Skrivet av LauraTree: Ah, vi kommer sakna dig! Kommer sakna er också. Kommer säkert kännas befriande att inte ha någon hjälm. 28 maj, 2012 21:57 |
|
Solkatten
Elev |
Usch. Måste äta en rätt bra frukost på onsdag morgon eftersom vi typ inte kommer få något att äta förrän vid 12 och jag äter typ aldrig frukost. Men får mig i alla fall ta med mig en frukt.
Det ska bli kul att åka båt/tåg! ♥ Har typ inte gjort det på evigheter, särskilt inte tåg. Har kanske bara gjort det en/två gånger i mitt liv. ^^ Ska tänka på Hogwarts expressen, hahah. LauraTree Japp, vi kommer cykla runt hela ön. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 21:58
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-28 kl. 21:58
|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
SOMMARLOV SNART♥
speech! 28 maj, 2012 21:58 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 21:59 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av AlvaRawenclaw: SOMMARLOV SNART♥ JAG VET! :"D Jag kommer softa sönder. PRECIS JAG MED SÅ HIMLA COOLT speech! 28 maj, 2012 21:59 |
|
LauraTree
Elev |
Solkatten: ha det så bra då
28 maj, 2012 22:01 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 22:01 |
|
onlyoliviaa
Elev |
28 maj, 2012 22:03 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen