Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nelly1513
Elev |
19 apr, 2012 07:29 |
|
Anapneo
Elev |
Brösten börjar nog i dom flesta fall (jag vet inget där det har varit tvärt om) växa innan man får mens.
19 apr, 2012 18:57 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av Anapneo: Brösten börjar nog i dom flesta fall (jag vet inget där det har varit tvärt om) växa innan man får mens. Åh, oki :3 tack^^ AlexZz and I are friends 4 ever <3
19 apr, 2012 19:32 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Jac: Jag såg en på facebook som heter Jens Mens! Haha! Jag kan inte sluta skratta! Jens Mens! Ahaha! :' Jag skulle nog tycka att det var lite pinsamt att säga jag heter Jens Mens. Många skulle nog tro att man skämta eller skratta åt namnat!
19 apr, 2012 20:14 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att personalen på umo i uppsala är otrevlig, i alla fall hon jag träffade.. D:
19 apr, 2012 20:23 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker att personalen på umo i uppsala är otrevlig, i alla fall hon jag träffade.. D: Vad e UMO? o.o . .
19 apr, 2012 20:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Jag tycker att personalen på umo i uppsala är otrevlig, i alla fall hon jag träffade.. D: Vad e UMO? o.o Ungdomsmottagningen 19 apr, 2012 20:24 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Jag tycker att personalen på umo i uppsala är otrevlig, i alla fall hon jag träffade.. D: Vad e UMO? o.o Ungdomsmottagningen JAHA! XD Ja men såna brukar va otrevliga... ja enligt mig ^^ . .
19 apr, 2012 20:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Jag tycker att personalen på umo i uppsala är otrevlig, i alla fall hon jag träffade.. D: Vad e UMO? o.o Ungdomsmottagningen JAHA! XD Ja men såna brukar va otrevliga... ja enligt mig ^^ Hon som jag fick prata med sa att jag inte mådde tillträckligt dåligt för att de skulle hjälpa mig och ändå så satt jag o grät, hon verkade inte ens bry sig D: 19 apr, 2012 20:26 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Jag tycker att personalen på umo i uppsala är otrevlig, i alla fall hon jag träffade.. D: Vad e UMO? o.o Ungdomsmottagningen JAHA! XD Ja men såna brukar va otrevliga... ja enligt mig ^^ Hon som jag fick prata med sa att jag inte mådde tillträckligt dåligt för att de skulle hjälpa mig och ändå så satt jag o grät, hon verkade inte ens bry sig D: Fy fan vlken hemsk käring! . .
19 apr, 2012 20:26 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen