Belien PRS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Belien PRS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Jag smäller igen dörren och gråter på väg ner till hallen, gråter när jag sätter på mig mina ytterkläder och går ut, gråter när jag ringer Harry för han måste hämta mig.
9 maj, 2015 23:09 |
|
fakeliampayne
Elev |
Jag lägger mig ner och börjar gråta frustrerat igen.
[harry] Jag står i köket med kinderna fortfarande blöta utav tårar medan jag slipar kniven i min hand. Jag vet att jag måste göra det nu, jag kan inte hålla det inom mig längre. ![]()
9 maj, 2015 23:15 |
|
Beben
Elev |
"Svara, då", säger jag lågt med min telefon mot mitt öra samtidigt som jag börjar gå ifrån Louis hus.
9 maj, 2015 23:17 |
|
fakeliampayne
Elev |
9 maj, 2015 23:19 |
|
Beben
Elev |
9 maj, 2015 23:22 |
|
fakeliampayne
Elev |
9 maj, 2015 23:29 |
|
Beben
Elev |
9 maj, 2015 23:30 |
|
fakeliampayne
Elev |
9 maj, 2015 23:35 |
|
Beben
Elev |
9 maj, 2015 23:36 |
|
fakeliampayne
Elev |
9 maj, 2015 23:38 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen