De utvalda
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > De utvalda
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
7 dec, 2013 19:48 |
|
Vildvittra
Elev |
Eletha kröp intill honom, "Mmm, bara du och jag." log hon. Det var skönt att ligga ner och vila, vara med honom, hennes hennes Ethan.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 dec, 2013 19:53 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Härligt". Ethan kysste henne lätt och slöt sedan ögonen. "Jag tror ibland Vina ångrar nuförtiden att hon gifte sig med mig...Vi pratar knappt med varandra, nu sover vi inte ens tillsammans...".
7 dec, 2013 19:54 |
|
Vildvittra
Elev |
Eletha strök honom sakta över kinden, "Det blir nog bra" sa hon, det var det enda hon kunde. Inga tröstande ord fanns mer att ge. Men som de inte ens samman så kanske inte Vina skulle ha emot en älskare och Ethan en älskarinna.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 dec, 2013 21:32 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Ethan log svagt. "Det är bra, jag vill inte sova med henne...". Han ville bara att hon skulle försvinna. "Jag vill bara ha dig".
7 dec, 2013 21:47 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du har mig." log Eletha och kysste hans kind. Fast det var inte det samma men nästan. Hon la huvudet på hans arm och bara njöt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 dec, 2013 21:51 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Bra..". Ethan blundade igen och njöt av solen mot ansiktet och vinden i håret. "Är huvudvärken bättre?".
7 dec, 2013 21:54 |
|
Vildvittra
Elev |
"Mmm" mumlade Eletha till svar med slutna ögon. Det var bättre i alla fall men hon hade en gnagande oro att något var fel......när hade hon ätit senast? Borde hon ens äta? Nej, hon tyckte inte det, inte förrän Ethan var hungrig.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 dec, 2013 21:57 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Ethan log för sig själv då hans häst lätt buffade på honom med mullen innan han gick iväg för att beta igen. "Hur tycker du det är på herrgården?".
7 dec, 2013 21:59 |
|
Vildvittra
Elev |
"Fint, stort...." började hon. "Är glad att Simon och du är säkrade, ni är särlingar men ingen kan komma åt er." tack vare makten var det så.
"Du är snäll mot dina anställda, mot byn, de flesta verka ha det bra." fortsätter hon sakligt. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 dec, 2013 22:01 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen