One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Celebikai: omg jag berättade för en irl-vän om twitter hon skaffade det Louis följer henne nu what gaah vad avundsjuk jag blev där Kärlek till alla! 1 jun, 2012 18:01 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av _SanD_: detta är några av mina vänner: Harry ser ut som en apa och borde klippa sig... Louis är ful. (de trodde att Liam var Justin Bieber..) and I'm like... JAG KÄNNER DIN SMÄRTA! TACK! Min smärta lossar nu, men jag är fortfarande smått sur för det de sa om Harry (och resten förstås! Men när de sa att han såg ut som.en apa så blev jag... VSPPDHPDLEHDÖSLDCDKDLVFLDSPDÖSVD)
1 jun, 2012 19:00 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Optic: childhoodlight: VIP-biljetter till vilken konsert? De har väl inte bestämt någon i Sverige än? Lmao nej, därför skrev jag när de ska komma ^^
1 jun, 2012 19:06 |
|
Borttagen
|
1 jun, 2012 19:08 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Optic: childhoodlight: VIP-biljetter till vilken konsert? De har väl inte bestämt någon i Sverige än? Lmao nej, därför skrev jag när de ska komma ^^ Haha, okej, missade det. :s 1 jun, 2012 20:14 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Min lillebror är så söt ♥
I lördags när vi (jag, mina bröder och fyra andra) på ESC så pratade vi jättehögt vilket resulterade till att vi skrek "tysta!" Då kom min lillebror helt random och ba: "NO! Jimmy protested" Jag skrattade jättemycket och min storebror sa typ "det var faktiskt roligt" medan de andra såg ut som frågetecken. Jag är så glad att jag har gjort så att mina bröder typ har Direction Infection 8D
1 jun, 2012 21:45 |
|
Pixie
Elev |
När jag skulle skriva fortsättning till en ff, hittade jag det här på datorn.
Kärlek. Två personer. Jag säger fem. Underbar är ordet. Eleanor. Danielle. Perrie. Paul. Jag förstår dom. Älska. Mitt liv vore inget utan dom. De vet inte ens att jag existerar. Larry Stylinson. Niam. Zirror. Ljuset. Gudar. Oh my god! Ingen förstår. Jag kan prata. De lyssnar. Musik. Jag känner mig fin. Dras in i en annan värld. Full av känslor. Regnbågen. Livet är svårt. Vad betyder kärlek? Det är visst kärlek. Kom igen. Ni klarar det. Jag älskar er. Storbrittanien. Irland. Varför? Ja. Ja. Ja. Hjärta .Kan inte släppa dom. Blodet. Röd. Full av kärlek. Jo. Baby Lux. Tumblr. Twitter. De tar över mig. Jag gillar det. Låter dom fortsätta. Men varför? KÄRLEK. Love. Morot. Sköldpadda. Katt. Spegel. Mat. YES. Tårar kommer. Av glädje. Sluta hata. Börja älska. vad dåligt jag skrev. edit: haha kan ju int varit så länge sen? mitt minne suger
1 jun, 2012 21:51 |
|
J00KERN
Elev |
2 jun, 2012 12:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: När jag skulle skriva fortsättning till en ff, hittade jag det här på datorn. Kärlek. Två personer. Jag säger fem. Underbar är ordet. Eleanor. Danielle. Perrie. Paul. Jag förstår dom. Älska. Mitt liv vore inget utan dom. De vet inte ens att jag existerar. Larry Stylinson. Niam. Zirror. Ljuset. Gudar. Oh my god! Ingen förstår. Jag kan prata. De lyssnar. Musik. Jag känner mig fin. Dras in i en annan värld. Full av känslor. Regnbågen. Livet är svårt. Vad betyder kärlek? Det är visst kärlek. Kom igen. Ni klarar det. Jag älskar er. Storbrittanien. Irland. Varför? Ja. Ja. Ja. Hjärta .Kan inte släppa dom. Blodet. Röd. Full av kärlek. Jo. Baby Lux. Tumblr. Twitter. De tar över mig. Jag gillar det. Låter dom fortsätta. Men varför? KÄRLEK. Love. Morot. Sköldpadda. Katt. Spegel. Mat. YES. Tårar kommer. Av glädje. Sluta hata. Börja älska. vad dåligt jag skrev. edit: haha kan ju int varit så länge sen? mitt minne suger oh my... That was beautiful. INTE DÅLIGT! 2 jun, 2012 12:53 |
|
Optic
Elev |
2 jun, 2012 13:07 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen