@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vänta nu lite ... , Hogwarts extreme? Vad är det? Vad har jag nu missat? :o Ett virtuellt RPG typ 28 maj, 2012 21:08 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Solkatten: Vänta nu lite ... , Hogwarts extreme? Vad är det? Vad har jag nu missat? :o Ett virtuellt RPG typ RPG-vadå? :s "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 21:11 |
|
Borttagen
|
Alltså omg. I ship Dramione so hard.
Nu kommer jag typ ha min dramione period där jag läser dramione ff's och fangirlar över dem. '-' 28 maj, 2012 21:11 |
|
LoonyMe
Elev |
28 maj, 2012 21:12 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
28 maj, 2012 21:13 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har typ redan läst alla bra Harry Potter fanfics på fanfiction.net, buhu. ;_;
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 21:14 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Solkatten: Vänta nu lite ... , Hogwarts extreme? Vad är det? Vad har jag nu missat? :o Ett virtuellt RPG typ RPG-vadå? :s RPG är en förkortning på Role Playing Game. Det är roleplay, kan man säga 28 maj, 2012 21:18 |
|
Miskel
Elev |
Imorgon ska jag göra en trailer inför skansen, "min" flickkör ska uppträda där och inleda hela programmet, så jag ska vara med och göra en trailer. Jag får nog inte säga vad vi ska göra på trailern, så ni får se ist
28 maj, 2012 21:24 |
|
Solkatten
Elev |
Kan fortfarande inte tro att det bor mugglisar i Falkenberg ♥ ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 21:27 |
|
Borttagen
|
Nu då?
28 maj, 2012 21:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen