Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Min mamma fick mens när hon var 12, jag kommer antagligen också få det *sadface* D:
speech! 16 apr, 2012 06:32 |
|
AlexZz
Elev |
Min mamma fick sin mens när hon va 11 jag fick min vid 12. Så mammans första mens behöver inte bestämma när din ska börja.
. .
16 apr, 2012 07:20 |
|
Lordlollo
Elev |
Bara jag som inte vet när min mamma fick det? :o
Taggad skolan som börjar om en timma... > ♆ 16 apr, 2012 07:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lordlollo: Bara jag som inte vet när min mamma fick det? :o Nej, jag har ingen aning själv, även fast jag och min mamma har jättenära kontakt. =) 16 apr, 2012 09:57 |
|
Borttagen
|
Jag fick min när jag var 11. Har ingen aning om när min mamma fick sin, men min lillasyster fick inte sin förrän hon var 13. Så det skiljer sig.
Största variabeln är din kropp. När kroppen tycker att den har tillräckligt mycket fett på sig för att du ska klara en graviditet, då sätter maskineriet igång och du får bröst och mens. Vanligtvis kommer brösten innan mensen. 16 apr, 2012 12:20 |
|
Borttagen
|
Jag är så jävla arg just nu.
16 apr, 2012 15:35 |
|
expelliarmus
Elev |
Det där med mammor och mens vet jag inte riktigt om det stämmer egentligen ;s
Min mormor fick mens när hon var 18, min mamma när hon var 11 och jag när jag var 14. Ingen logik!
16 apr, 2012 15:39 |
|
Jac
Elev |
16 apr, 2012 16:50 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Jac: Jag såg en på facebook som heter Jens Mens! Haha! Jag kan inte sluta skratta! Jens Mens! Ahaha! :'
http://Kaosregn.blogg.se
17 apr, 2012 21:44 |
|
Anapneo
Elev |
Okej, nu är det bestämt att från första dagen på min mens ska jag börja med p-piller.
Hoppas inte jag får allt för vilda humörsvängningar, för det räcker redan som det är. Sist satt jag och grät i en halvtimme minst för att min far var elak och sa "har du sett ett barn som brinner nån gång?" Och en gång så grät jag (grät, skrattade åt att jag grät, vart arg och skallade väggen för att jag skrattade, la mig på golvet och sprattlade and repeat) för att min mamma hade glömt att köpa chips och dip till mig och hon skulle inte komma hem förns om 3 timmar. Såååå.... hope this goes well *crosses fingers*
17 apr, 2012 22:31 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen