vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ninja
Elev |
Lyssnar på musik och njuter av en pluggfri kväll ♥
3 okt, 2011 18:33 |
|
seamus
Elev |
3 okt, 2011 19:39 |
|
Borttagen
|
Ser på tv... Vill att folk ska vara lite mera aktiva på magivärlden.
3 okt, 2011 20:11 |
|
Borttagen
|
Jag känner mig hungrig.
3 okt, 2011 20:16 |
|
Anapneo
Elev |
3 okt, 2011 20:20 |
|
Borttagen
|
Är lite confused...
3 okt, 2011 20:21 |
|
Borttagen
|
Hostar.. men ska försöka hålla mig frisk så jag kan ta hand om världens supermegafoxyawsomeaste kanin Frisse på onsdag igen
3 okt, 2011 20:42 |
|
Knizzlare
Elev |
Just kollat klart på en film och nu är jag här inne på mugglis, ska just playa en låt xd och aa... inget mer.
![]()
3 okt, 2011 20:42 |
|
Borttagen
|
Har lite ångest. Typ.
3 okt, 2011 20:47 |
|
Ida S
Lärare |
Att jag är så jävla negativ och inte kan sluta älta det.
"we live together, and harry does all the cooking." 3 okt, 2011 20:52 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen