@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Buddha: haha jo jag fattade det xD haha men jag har ingen aning om vad jag skulle lägga ut då xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Buddha: haha jag kan stå på händer lr något xD haha men jag är inte bra på att göra coola saker xD Skrivet av Cara Riddle: Jag sitter och letar rum xD OMG 7771 inlägg! Gör nåt coolt på det 7777:e inlägget! STÅ PÅ HÄNDER? ![]() Jag menade att skriva nåt, eller göra en episkt bildsak eller nåt! ![]()
28 maj, 2012 17:31 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LauraTree: Popcorn ♥! Tyvärr är de slut nu ;_; Det var inte så mycket kvar. ~ Ska gå ut nu. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 17:33 |
|
Cara Riddle
Elev |
Okej efter som Buddha ville att jag skulle skriva något coolt på mitt 7777 inlägg så får jag väl föröska skriva något coolt vilket jag suger på xD men ni ka få en fin text om vem Cara egentligen är xD haha en där jag är seriös
Okej jag är Cara som ni kanske förstår och jag är en väldigt sprallig, velig, konstig, störd, (deppirimerad, men vi låtsas inte om det), rolig (vi kan ju låtsas), vänlig och ja en massa annat xD jag föddes för snart 20 år sedan och jag har kanske gjort med saker än vissa andra men typ inga saker om vi jämför med andra då xD jag bor utanför gbg nu, men jag har även bott i Skara och Umeå ^^ sen har jag jobbat utomlands och då bodde jag på Azorena Jag planerar att bli lärare, så passa er alla små människor där ute Sen skriver jag en massa som ni kanske märkt, tror de är 14 fic lr något sådant + två böcker Jag halvläser väl japanska med och det går upp och ner xD sen kan jag tala om lite saker som är udda med mig, jag har kvar min första nalle som är ett lejon vid namn Simba och han följer med mig på alla resor. jag använder typ aldrig byxor, här är det klänning och kjol som gäller oavsätt väder, jag älskar att rida och försvinner gärna ut i skogen, sen målar jag helt störda bilder xD ja egetnligen vet jag inte varför jag skrev det här för jag är en grymt ointressant människa egentligen xD haha men men det blev en text i alla fall och jag berömmer er och ger er en kaka om ni orkar läsa allt. puss och kram alla söta mugglisar ♥ ![]()
28 maj, 2012 17:43 |
|
mine
Elev |
Du är inte den ända som inte har tumblr gissa vem som inte heller har tumblr?xD 28 maj, 2012 17:48 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av mine: Du är inte den ända som inte har tumblr gissa vem som inte heller har tumblr?xD Nä, säg vem? 28 maj, 2012 17:49 |
|
Borttagen
|
ASSÅ HAN ÄR SÅ SNYGG ATT JAG ÄR HALVDÖD! ♥
28 maj, 2012 17:55 |
|
Buddha
Elev |
Skrivet av Borttagen: ASSÅ HAN ÄR SÅ SNYGG ATT JAG ÄR HALVDÖD! ♥ Vem då... Jag? *Höjer ögonbrynen* BA DUM TSS 28 maj, 2012 17:59 |
|
Cara Riddle
Elev |
28 maj, 2012 18:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Buddha: Skrivet av Borttagen: ASSÅ HAN ÄR SÅ SNYGG ATT JAG ÄR HALVDÖD! ♥ Vem då... Jag? *Höjer ögonbrynen* BA DUM TSS NOOOH! THE SÄCKPIPE-GUY I MIN SIGNATUR! 28 maj, 2012 18:02 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av mine: Du är inte den ända som inte har tumblr gissa vem som inte heller har tumblr?xD Nä, säg vem? Jag kan inte säga vem^^ Det är hemligt:I 28 maj, 2012 18:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen