@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Min mamma är ju gravid, och idag fick vi reda på att det är tvillingar! Omg är så glad! ♥ Fun for you! Gjorde ett test och där stod det att JAG skulle få tvillingar när jag blir gravid. Ja! :3 Vad var det för test? Kan du länka om du kommer ihåg? ^^ Hoppas du får tvillingar då! Jag vet själv inte riktigt om jag skulle vilja ha tvillingar eller inte, syskon är okej att det är tvillingar, men är lite osäker på om jag vill få det. c: Kan inte länka men det är på: Spela.se, tjejspel,test. kopiera detta dock inte!! Jaja du ska skriva in ditt namn(hela eller bara förnamnet) och din killes(eller blivande pappa namn och så får du se om det är en kille eller tjej och vad den heter men jag ska dock inte döpa till dem namnen! Om man inte har en kille då? x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 16:51 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Teama? xD Hur menar du? ;D 28 maj, 2012 16:51 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Min mamma är ju gravid, och idag fick vi reda på att det är tvillingar! Omg är så glad! ♥ Fun for you! Gjorde ett test och där stod det att JAG skulle få tvillingar när jag blir gravid. Ja! :3 Vad var det för test? Kan du länka om du kommer ihåg? ^^ Hoppas du får tvillingar då! Jag vet själv inte riktigt om jag skulle vilja ha tvillingar eller inte, syskon är okej att det är tvillingar, men är lite osäker på om jag vill få det. c: Kan inte länka men det är på: Spela.se, tjejspel,test. kopiera detta dock inte!! Jaja du ska skriva in ditt namn(hela eller bara förnamnet) och din killes(eller blivande pappa namn och så får du se om det är en kille eller tjej och vad den heter men jag ska dock inte döpa till dem namnen! Om man inte har en kille då? x'D Skriv in en kändis som du vill gifta dig med då. Det gjorde jag! Hihi 28 maj, 2012 16:52 |
|
joel9324
Elev |
28 maj, 2012 17:23 |
|
Cara Riddle
Elev |
28 maj, 2012 17:24 |
|
Solkatten
Elev |
Jag äter popcorn, hihi.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 17:25 |
|
Buddha
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Jag sitter och letar rum xD OMG 7771 inlägg! Gör nåt coolt på det 7777:e inlägget! 28 maj, 2012 17:27 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Buddha: haha jag kan stå på händer lr något xD haha men jag är inte bra på att göra coola saker xDSkrivet av Cara Riddle: Jag sitter och letar rum xD OMG 7771 inlägg! Gör nåt coolt på det 7777:e inlägget! ![]()
28 maj, 2012 17:28 |
|
LauraTree
Elev |
Popcorn ♥!
28 maj, 2012 17:29 |
|
Buddha
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Buddha: haha jag kan stå på händer lr något xD haha men jag är inte bra på att göra coola saker xD Skrivet av Cara Riddle: Jag sitter och letar rum xD OMG 7771 inlägg! Gör nåt coolt på det 7777:e inlägget! STÅ PÅ HÄNDER? ![]() Jag menade att skriva nåt, eller göra en episkt bildsak eller nåt! 28 maj, 2012 17:30 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen