@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
28 maj, 2012 15:55 |
|
Borttagen
|
Min mamma är ju gravid, och idag fick vi reda på att det är tvillingar!
Omg är så glad! ♥ 28 maj, 2012 16:06 |
|
mine
Elev |
28 maj, 2012 16:14 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min mamma är ju gravid, och idag fick vi reda på att det är tvillingar! Omg är så glad! ♥ Fun for you! Gjorde ett test och där stod det att JAG skulle få tvillingar när jag blir gravid. 28 maj, 2012 16:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Min mamma är ju gravid, och idag fick vi reda på att det är tvillingar! Omg är så glad! ♥ Fun for you! Gjorde ett test och där stod det att JAG skulle få tvillingar när jag blir gravid. Ja! :3 Vad var det för test? Kan du länka om du kommer ihåg? ^^ Hoppas du får tvillingar då! Jag vet själv inte riktigt om jag skulle vilja ha tvillingar eller inte, syskon är okej att det är tvillingar, men är lite osäker på om jag vill få det. c: 28 maj, 2012 16:45 |
|
Borttagen
|
28 maj, 2012 16:45 |
|
Afturelding
Elev |
Jag borde fålla min nya klänning, men jag orkar inte... Men jag måste, jag ska ha den imorgon. Äh, jag gör det sen x)
![]() ![]()
28 maj, 2012 16:47 |
|
Borttagen
|
Jag vill uggla med någon eller skajpa med någon :3
28 maj, 2012 16:47 |
|
Solkatten
Elev |
"Sega" popcorn är skit gott.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 16:48 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Min mamma är ju gravid, och idag fick vi reda på att det är tvillingar! Omg är så glad! ♥ Fun for you! Gjorde ett test och där stod det att JAG skulle få tvillingar när jag blir gravid. Ja! :3 Vad var det för test? Kan du länka om du kommer ihåg? ^^ Hoppas du får tvillingar då! Jag vet själv inte riktigt om jag skulle vilja ha tvillingar eller inte, syskon är okej att det är tvillingar, men är lite osäker på om jag vill få det. c: Kan inte länka men det är på: Spela.se, tjejspel,test. kopiera detta dock inte!! Jaja du ska skriva in ditt namn(hela eller bara förnamnet) och din killes(eller blivande pappa namn och så får du se om det är en kille eller tjej och vad den heter men jag ska dock inte döpa till dem namnen! 28 maj, 2012 16:48 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen